۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 4161
  • ۲۴ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۴۶
  • ارسال توسط :
آوج باید از محرومیت خارج شود
آوج باید از محرومیت خارج شود

آوج باید از محرومیت خارج شود

منطقه توسعه نیافته شهرستان آوج را با بسیج امکانات باید بتوانیم در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.

ستاد توسعه شهرستان آوج با هدف بررسی مشکلات و توانمندی های این شهرستان در استانداری قزوین برگزار شد.

هدایت الله جمالی پور در این نشست گفت : فرصت کمی داریم تا برای حل مشکلات مردم اقدام کنیم لذا همه مدیران باید احساس مسئولیت کرده و شرکت در جلسات را جدی بگیرند و مصوبات را حتما برای اجرا پیگیری کنند.

وی افزود: مدیران باید کمربندها را مجکم ببندند و جهادی کار کنند تا در این شرایط حساس بتوانیم با گره گشایی از مشکلات مردم رضایت مندی عمومی را جلب کنیم و در این دو سال باقیمانده به قول هایی که داده ایم عمل کنیم.

وی افزود: ابتدا خود را وقف مردم خواهم کرد و شبانه روز پاسخگوی مدیران و مردم خواهم بود سپس از شما انتظار دارم به فکر وقت اداری نباشید و جهادی کار کنید و برای کارها و مردم وفت بگذارید وهر کس نمی تواند کنار برود زیرا امروز که در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن همه توان خود را بسیج کرده ما هم باید با همه ابزارها برای عبور از بحران کشور استفاده کنیم.

جمالی پور اظهارداشت: کارها باید نظم داشته باشد و قرار نیست مدیران چند روز را تهران سپری کنند اگر لازم بود فقط یک روز در هفته را برای پیگیری امور در مرکز اختصاص دهید و بقیه روزها در خدمت استان باشید تا کاری متوقف نشود.

وی بیان کرد: من دقیقا در چارچوب کار می کنم و ضمن رصد امور پیگیر مصوبات هم هستم و اعتقاد دارم همه امور به همدیگر وابسته است و جمع کارهای دستگاههای اجرایی موجب اداره کشور می شود لذا همه باید احساس مسئولیت کنیم و کار مردم را راه بیندازیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: تعهدات متقابل و در کنار هم مهم است و باید چالش های خود را که ناشی از اعمال سلیقه است را حل کنیم و همه مدیران در مسیر حل مشکلات گام بردارند و از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

وی اضافه کرد: وقتی ما با این شرایط مسئولیت پذیرفته ایم و روی صندلی ریاست نشسته ایم باید احساس تکلیف کنیم و برای خدمت روز و شب نشناسیم و بدنبال جذب سرمایه گذار باشیم و در وی رغبت ایجاد کنیم تا در استان ما حضور پیدا کند.

جمالی پور گفت: تصمیمات اقتصادی ما مدیران نباید برای افراد خاصی ثروت ایجاد کند بلکه باید در مسیر ایجاد شغل و درآمد و رفاه برای عموم باشد البته سرمایه گذار هم باید منفعت خود را ببرد به همین دلیل نباید یک کاری که در یک سال یا چند ماه باید به سرانجام برسد هفت سال زمان ببرد.

وی اظهارداشت: وقتی بهره وری اداری ما یک ساعت در روز است باید بپذیریم که با این روش نمی توانیم توسعه را محقق کنیم و نیازمند تغییر رویکرد و روشها هستیم.

استاندار قزوین پس از شنیدن گزارش فرماندار شهرستان آوج در خصوص ظرفیت ها و مشکلات و محرومیت ها گفت: برای این شهرستان به عنوان یک منطقه توسعه نیافته هم از سوی دولت و هم رئیس جمهور تکلیف داریم تا مشکلات را جدی گرفته و برای حل آن اقدام کنیم.

وی افزود: باید مصوبات قبلی در مورد این شهرستان را جمع آوری کنید و گزارش دهید چه کارهایی باقیمانده و موانع چیست و همه دستگاهها موظف به همکاری هستند و هرکس نمی تواند در حل مشکلات کمک کند باید به صورت شفاف در جلسات مطرح کند تا تصمیم بگیریم.

جمالی پور اضافه کرد: مواردی که اعلام شده جدی بگیرید و برای متعهد کردن ثروتمندان محلی برای ایفای نقش اجتماعی خود همت کنید زیرا خیرین زیادی داریم که اگر بتوانیم آنها را وارد کار کنیم می توانیم بخشی از نیازهای درمانی و اقتصادی شهرستان را با کمک و مشارکت آنها حل کنیم.

وی گفت: منطقه توسعه نیافته شهرستان آوج را با بسیج امکانات باید بتوانیم در مسیر رشد و توسعه قرار دهیم.