۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 33205
  • ۱۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۷
  • ارسال توسط :
آنچه معیار و ملاک نمره دادن به انسان است، روح سالم است
آنچه معیار و ملاک نمره دادن به انسان است، روح سالم است

آنچه معیار و ملاک نمره دادن به انسان است، روح سالم است

دشمن تلاش می‌کند پویاترین جوانانی که در عرصه علم و دانش فعال هستند را مورد هدف قرار دهد.

حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم عابدینی امام جمعه قزوین در خطبه‌های نماز جمعه با اشاره به در پیش بودن روز دانشجو گفت: دشمن تلاش می‌کند پویاترین جوانانی که در عرصه علم و دانش فعال هستند را مورد هدف قرار دهد، البته همیشه این دانشجویان بوده اند که با شجاعت و شهامت نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کرده اند و به همین خاطر این روز را روز دانشجو نامگذاری کرده اند.  

جوانان پویا مورد هدف دشمن هستند 

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب نسبت به دانشگاه‌ها و دانشجویان در بیانیه گام دوم فرمودند ثمرات بالنده عرصه‌ی علم و فنّاوری به عنوان موتور پیشران کشور روزبه‌روز فراگیرتر درک می‌شود و این مهم به برکت فعالیت‌های دانشجویان است.  

نماینده، ولی فقیه در استان اضافه کرد: الحمدالله هر روز در عرصه‌های علمی پیشرفت کشور روز افزون می‌شود و این پیشرفت‌ها به برکت انقلاب اسلامی حاصل شده است.  

حجت الاسلام و المسلمین عابدینی گفت: در صنعت دفاعی نیز پیشرفت‌های کشور بسیار عظیم و چشم گیر بوده و موشکی که اخیرا ساخته شد بیش از ۱۲ هزار کیلومتر برد دارد و هیچ راداری قابلیت شناسایی آن را ندارد و این مهم موجب ارتقای امنیت کشور می‌شود و باید قدر این نعمت‌ها را بدانیم.  

وی بیان کرد: دانشجویان در نگاه رهبری در جبهۀ خط مقدم ایمان و دین قرار دارند و اصولاً دانشجویان ما نشان داده اند که معتقد به نظام و همراه مردم بوده و خواهند بود.  

نماینده، ولی فقیه در استان گفت: یکی از مناسبت‌های پیش‌رو روز جهانی معلولان است، ما جانبازان عزیز را داریم که در دوران دفاع مقدس، در زندان‌های رژیم منحوس پهلوی، در دفاع از حرم و دفاع از امنیت جانباز شده‌اند، به همه این بزرگواران احترام می‌گذاریم.  

امام جمعه قزوین عنوان کرد: برخی به‌صورت مادرزاد یا در اثر حوادث معلول شده‌اند، این عزیزان جامعه ارزشمندی هستند، بسیاری از عزیزان معلول به ما یاد می‌دهند که خدا به آن‌ها اراده‌ای داده که با آن اراده همه این مشکلات را از سر می‌گذراند و این مشکلات آن‌ها را محدود نمی‌کند. 

  حجت الاسلام و المسلمین عابدینی تأکید کرد: کسانی که در مقابل پول سر خم می‌کنند و ایمانشان را زیر پا می‌گذارند انسان‌های ضعیفی محسوب می‌شود، اما آن کسی که صرفاً توان جسمی ضعیفی دارد ممکن است عقل، درایت و فهم ویژه‌ای داشته باشد.

  نماینده، ولی فقیه در استان قزوین اظهار کرد: باید روح سالم داشت، آنچه معیار و ملاک نمره دادن به انسان است، روح سالم است، زیرا جسم تابع روح بوده و موقتی است، آن چیزی که می‌ماند و دائمی است، روح انسان است.