۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 30269
  • ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۲۵
  • ارسال توسط :
آموزش و پژوهش در سازمانها ضرورتی انکار ناپذیر است
آموزش و پژوهش در سازمانها ضرورتی انکار ناپذیر است

آموزش و پژوهش در سازمانها ضرورتی انکار ناپذیر است

در دنیای در حال تغییر کنونی ، آموزش و پژوهش در سازمانها ضرورتی انکار ناپذیر است.


هر چه دانش و مهارت های کارکنان با نیازهای جامعه ، پیشرفت های علمی و تغییرات فن آوری هماهنگی و انطباق بیشتری داشته باشد ، درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر می رود .
به گزارش ” وقایع خبری” به نقل از روابط عمومی؛ به مناسبت دوازدهم اردیبهشت‌ماه و روز معلم و با همت واحد آموزش و پایگاه بسیج مخابرات منطقه قزوین، مراسم تقدیر از همکارانی که در سال گذشته در کسوت استاد، مباحث مخابراتی را طی کلاس هایی به دیگر همکاران آموزش داده بودند، تقدیر گردید.
مدیر مخابرات منطقه قزوین ضمن تبریک فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری (ره) و آغاز هفته معلم، بیان داشت: یادآوری جایگاه والای علم و معرفت و مقام والای معلم در تفکر دینی و نظام مقدس جمهوری اسلامی نشانگر شکوه و عظمت مردان و زنان فرهیخته‌ای است که در تاریخ پرافتخار این سرزمین، در حریم مقدس فضای تعلیم و تربیت ، زیباترین جلوه‌های عشق و ایثار را به تصویر کشیده‌اند
وی در ادامه افزود : در دنیای در حال تغییر کنونی ، آموزش و پژوهش در سازمانها و نهاد ها به دلایل فراوان به عنوان ضرورتی انکار ناپذیر پذیرفته شده است . تغییرات سریع و عمیق علمی سبب شده است که هر از چند گاهی نظریات ، تکنیک ها و روشهای جدیدی وارد عرصه زندگی شود لذا برای ادامه حیات به ناچار باید آنان را آموخت و برخی از روش ها و سیستم های قدیمی را که کارآیی ندارند ، کنار نهاد .
مهندس نصرآبادی با اشاره به این که هر چه دانش و مهارت های کارکنان با نیازهای جامعه و تغییرات فنآوری، هماهنگی و انطباق بیشتری داشته باشد ، درجه اطمینان از موفقیت فرد و سازمان بالاتر می رود، اظهار نمود : اساس بهسازی سازمانی که به نام های دیگری چون توسعه و بالندگی سازمانی نیز خوانده شده ، بهسازی نیروی انسانی است که به صورت آموزشهای ضمن خدمت در سازمان ها انجام می شود .
مدیر مخابرات منطقه ضمن قدردانی از همت صادقانه همکارانی که به امر آموزش و در کسوت معلمی پرداختند و عملکرد واحد آموزش گفت : آموزش کارکنان فرآیندی است که انطباق و سازگاری کارکنان را با محیط متحول سازمانی و در نهایت انطباق بهتر سازمان را با محیط بیرونی فراهم می آورد ، اما این حجم از آموزش ها در راستای برنامه های توسعه شرکت و گذار تکنولوژی به هیچ وجه کافی نیست و توسعه همه جانبه و گسترش فراگیر این آموزش ها نیازمند عزم جدی مدیران شرکت در حمایت از این فعالیت ها است ، همچنین تا جوان گرایی و آموزش های فراگیر تکنولوژی های جدید در ساختار فنی شرکت حاکم نشود، نمی توانیم گام های بلند توسعه فنی داشته باشیم.
محمدرضا نصرآبادی در پایان سخنان خود با تاکید بر این که استراتژی سال جاری مخابرات منطقه ی قزوین بر مبنای آموزش و بازآموزی علوم ارتباطات و حرکت بر بستر پژوهش می باشد ، از مدیران و روسای ادارت خواست که با اتخاذ تصمیمات راهبردی و همراهی با واحد آموزش ، نسبت به استفاده ی تمامی کارکنان تحت سرپرستی آنان از کلاس آموزشی ، اقدام نمایند. همچنین از تمامی همکارانی که در مباحث عمومی و تخصصی حوزه فناوری تخصص کاربردی دارند، دعوت گردید ، با آموزش مخابرات منطقه ، همکاری نمایند.
در ادامه ی این نشست ، حاضرین در جلسه ، به بیان نقطه نظرات خود پرداختند و در پایان از ۱۷ نفر از همکارانی که همکاری مستمر با واحد آموزش داشتند، با اهداء لوح تقدیر و هدایای نقدی ، تقدیر گردید.