۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » آموزش و پرورش » قزوین
  • شناسه : 22047
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۴
  • ارسال توسط :
آموزش غیرحضوری در شبکه شاد همچنان تداوم دارد
آموزش غیرحضوری در شبکه شاد همچنان تداوم دارد

آموزش غیرحضوری در شبکه شاد همچنان تداوم دارد

وامل اجرایی مدارس روزانه به‌میزان یک‌سوم در مدرسه حضور خواهند داشت.

حسنعلی اصغری ، مدیرکل آموزش و پرورش قزوین بدر خصوص اعمال محدودیت‌های جدید از روز شنبه در مدارس و ادارات آموزش و پرورش استان قزوین به وقایع خبری گفت: یک‌سوم کادر اجرایی مدارس و پنجاه درصد نیروهای اداری از روز شنبه بیست و یکم فروردین ماه در محل کار حضور خواهند داشت و آموزش غیرحضوری در شبکه شاد همچنان تداوم دارد.

وی ادامه داد: به‌دنبال تصمیمات جدید ستاد مقابله با کرونا استان که ما هم تابع تصمیمات آنها هستیم، آموزش به‌صورت مجازی و غیرحضوری در شبکه آموزش دانش آموزان شاد تداوم خواهد داشت.

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه عوامل اجرایی مدارس روزانه به‌میزان یک‌سوم در مدرسه حضور خواهند داشت ؛افزود: عوامل مدارس نظارت دقیق بر آموزش‌ها، تهیه بسته‌های آموزشی و رصد آموزش در کلاس‌های درس را انجام می‌دهند و دو سوم عوامل اجرایی دور کار هستند.

اصغری در خصوص عوامل اجرایی که در دورکاری حضور دارند گفت: باید بر طبق برنامه هفتگی در مدرسه و محل کار خود نسبت به حمایت، نظارت، پیگیری و پشتیبانی نکات آموزشی وتربیتی بصورت غیرحضوری مبادرت نمایند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: از روز شنبه همکاران اداری هم به میزان پنجاه درصد در ادارات به تشخیص مسئولان ذی‌ربط حضور دارند و دیگر همکاران دورکاری می‌کنند.

وی در پایان یادآور شد: خدمات آموزشی و تربیتی به صورت غیر حضوری و طبق برنامه هفتگی در شبکه شاد و آموزش تلویزیونی انجام خواهد گرفت.