۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 22785
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۱
  • ارسال توسط :
آموزش زنان و خانواده ها به ویژه در محلات حاشیه نشین یک ضرورت است
آموزش زنان و خانواده ها به ویژه در محلات حاشیه نشین یک ضرورت است

آموزش زنان و خانواده ها به ویژه در محلات حاشیه نشین یک ضرورت است

ربیعی اجرای چنین طرح هایی را در افزایش سلامت روان و رضایتمندی زندگی خانواده ها موثر دانست.

به گزارش”وقایع خبری” به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ،صدیقه ربیعی مدیرکل امور زنان و خانواده از اتمام اجرای طرح توان افزایی و ارتقاء تاب آوری اجتماعی در جوامع محلی استان خبر داد.
مدیرکل امور زنان و خانواده بیان داشت این طرح براساس تفاهم‌ نامه منعقده فی مابین معاونت امور زنان و خانواده نهاد ریاست جمهوری و استانداری قزوین با حمایت اعتباری معاونت زنان در ۲ فاز اجرایی تربیت مدرس و تسهیل‌گر و آموزش به جامعه مخاطب اجرا گردید.
این مسئول توان افزایی و توسعه ظرفیت های جامعه مدنی استان و همچنین ارتقاء تاب آوری در جامعه زنان را از جمله اهداف کلی این طرح برشمرد.
وی اضافه نمود غلبه بر چالش های اجتماعی و افزایش میزان مشارکت جوامع محلی در برنامه ریزی ها و مدیریت امور شهری و هم چنین کاهش آسیب های اجتماعی از جمله اهدافی بود که اجرای این طرح در استان دنبال نمود.
مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری با اشاره به برخی از مشکلات اجتماعی استان، آموزش زنان و خانواده ها را به ویژه در محلات حاشیه نشین یک ضرورت دانست.

وی اجرای چنین طرح هایی را در افزایش سلامت روان و رضایتمندی زندگی خانواده ها موثر دانست و بیان داشت:  ضرورت اجرای چنین طرح هایی در وضعیت فعلی با عنایت به شرایط دشوار زیستی بواسطه شیوع بیماری کرونا و تبعات روانی و اجتماعی حاصله بیش از گذشته در جامعه احساس می شود.