۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » دانش و فناوری » علم و دانش » فناوری های نوین
  • شناسه : 22054
  • ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۲
  • ارسال توسط :
آمریکا و آژانس بین المللی اتمی به ایران بدهکارند
آمریکا و آژانس بین المللی اتمی به ایران بدهکارند

آمریکا و آژانس بین المللی اتمی به ایران بدهکارند

کشوری هستیم که روی پای خودمان ایستاده‌ایم .

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه آژانس بین المللی اتمی به ایران بدهکار است گفت: آمریکا، کشور‌های اروپایی و صنعتی باید بدهکاری خود را به ملت ایران پرداخت کنند.

دکتر روحانی در مراسم بهره برداری از دستاورد‌های هسته‌ای در روز ملی فناوری هسته‌ای افزود: آژانس بین المللی، آمریکا و اروپا بدهکار ایران هستند و کشور‌های بزرگ صنعتی نیز باید بدهی خودشان را به ایران پرداخت پرداخت کنند.
آقای روحانی تصریح کرد: کشوری هستیم که روی پای خودمان ایستاده‌ایم از جمله در بخش غنی‌سازی و در اداره رآکتور بوشهر که برق تولید می‌کند؛ در ساخت نیروگاه‌های پرقدرت روی پای خودمان خواهیم ایستاد موظف هستیم و توانمندی علمی گام‌های جدیدی را برداریم.

رئیس جمور افزود: در اینجا یادی می‌کنم از همه شهدای هسته‌ای که جان خود را برای ارتقاء کشور و علم و دانش در این کشور فدا کردند و به روان بلند آن‌ها درود می‌فرستیم و همچنین از شهید احمدی‌روشن، قشقایی و آخرین شهید فخری‌زاده که این عزیزان جان خود را فدا کردند برای آن‌ها تعالی مقام و عظمت مسئلت داریم.
روحانی ضمن قدردانی از سازمان انرژی اتمی و تمام دستگاه‌های که در صنعت هسته‌ای فعال هستند گفت: ۱۳۳ دستاورد عظیم داشته‌ایم و این نشان دهنده آن است که در یک سال گذشته چه اقداماتی شده است و هر سال افتتاح‌های مهمی در بخش انرژی اتمی داشته ایم و از ملت ایران قدردانی می‌کنیم و امیدواریم بتوانیم به اهداف بلندی که مورد نظر کشور ملت و بوده است، قدم به قدم‌های بلندی را برداریم و شاهد سربلندی ایران باشیم.