۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » دسته‌بندی نشده » قزوین
  • شناسه : 37617
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۸
  • ارسال توسط :
آمریکا با لیست بسیار بلند در  صدد از میان برداشتن انقلاب ایران بود
آمریکا با لیست بسیار بلند در  صدد از میان برداشتن انقلاب ایران بود

آمریکا با لیست بسیار بلند در صدد از میان برداشتن انقلاب ایران بود

جنگ تحمیلی بر ملت ما به واسطه انقلاب و برچیده شدن حضور چیاولگران آمریکا در منطقه و کشور بود.

فرمانده سپاه استان قزوین برهوشیاری در مقابل توطئه های مختلف و جبهه فرهنگی فضای مجازی تاکید کرد.

سردار رفیعی آتانی در همایش بصیرتی رزمندگان دیروز و مجاهدین امروز که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس درآبیک برگزار شد، گفت: جنگ تحمیلی بر ملت ما به واسطه انقلاب و برچیده شدن حضور چیاولگران آمریکا در منطقه و کشور بود.

وی افزود : پس از پیروزی انقلاب اسلامی ،  آمریکا با لیست بسیار بلند در صدد از میان برداشتن انقلاب ایران بود وکودتای نوژه هوایی همدان و حوادث های کشور در طول این سال ها در راستای برنامه آمریکا برای ساقط کردن انقلاب بوه است.

فرمانده سپاه استان گفت : تنها راه آمریکا آغاز حمله نظامی علیه ایران بود که با تمام قدرت حمایتی از صدام در یقین بود که با این راهبرد موفق به ساقط کردن انقلاب ایران باشد .

سردارآتانی گفت :  با ایثارگری جوانان ایران در جبهه های جنگ و مقاومت مثال زدنی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس قدرت های عربی و اروپایی در مقابل اراده ملت ایران تسلیم شدند .

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج)استان قزوین گفت : باردیگردشمنی آمریکا با انقلاب این کشور و ملت در عرصه های اقتصادی فرهنگی شدت گرفته و امروز این دشمنی بیش از گذشته ادامه دارد.

وی افزود : ملت ایران با شناخت هویت دشمنان با تکیه بر آموزه های دینی ، قرآنی و روحیه مقاومت یکی پس از دیگری سر بلند بیرون آمد .