۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 12978
  • ۰۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۹:۲۱
  • ارسال توسط :
آمار جان باختگان تا ۶ تیر ماه ۹۹، به ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر رسید
آمار جان باختگان تا ۶ تیر ماه ۹۹، به ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر رسید

آمار جان باختگان تا ۶ تیر ماه ۹۹، به ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر رسید

تا کنون ۱۷۷ هزار و ۸۵۲ نفر از بیماران کرونا، بهبود یافته‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از روز گذشته تا امروز ۶ تیرماه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲ هزار و ۶۲۸ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۳۵۶ مورد بستری شدند.

سیما سادات لاری، بعد از ظهر جمعه ۶ تیرماه در ارتباط تصویری، به ارائه تازه‌ترین آمار کرونا در کشور پرداخت.

وی با اشاره به ۲۶۲۸ مورد جدید کرونا در شبانه روز گذشته که از این تعداد ۱۳۵۶ نفر آنها بستری هستند، گفت: تا کنون ۲۱۷ هزار و ۷۲۴ نفر در کشور به کرونا مبتلا شده‌اند.

لاری، تعداد فوتی‌ها در شبانه روز گذشته را ۱۰۹ نفر اعلام کرد و افزود: آمار جان باختگان تا ظهر جمعه ۶ تیر ماه ۹۹، به ۱۰ هزار و ۲۳۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت، آمار بهبودیافتگان را مورد اشاره قرار داد و گفت: تا کنون ۱۷۷ هزار و ۸۵۲ نفر از بیماران کرونا، بهبود یافته‌اند.

وی افزود: همچنین تا کنون یک میلیون و ۵۵۷ هزار و ۸۷۲ مورد تست تشخیص کرونا در آزمایشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت انجام شده است.

دکتر لاری، تعداد بیماران مبتلای به کرونا در وضعیت شدید را ۲۹۱۲ نفر اعلام کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در استان‌های کردستان و کرمانشاه شاهد کاهش موارد بستری هستیم، گفت: وضعیت در این استان‌ها همچنان قرمز است و استان‌های خوزستان، هرمزگان، آذربایجان غربی و بوشهر نیز همچنان در وضعیت قرمز هستند.

سخنگوی وزارت بهداشت اضافه کرد: در استان‌های آذربایجان شرقی، خراسان رضوی و البرز تغییرات رو به رشدی را در موارد بستری شاهد هستیم.

دکتر لاری همچنین در پایان از خانواده‌ها خواست نسبت به واکسیناسیون فرزندان خود به موقع اقدام کنند و به شایعات در این زمینه‌ها توجه نکنند تا شاهد اضافه شدن مشکلات دیگری بر بیماری کرونا نباشیم.