۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » شهرداری » قزوین
  • شناسه : 640
  • ۱۲ تیر ۱۳۹۸ - ۷:۱۸
  • ارسال توسط :
آمادگی شهرداری قزوین برای ثبت الکترونیک پرونده‌های کمیسیون ماده پنج
آمادگی شهرداری قزوین برای ثبت الکترونیک پرونده‌های کمیسیون ماده پنج

آمادگی شهرداری قزوین برای ثبت الکترونیک پرونده‌های کمیسیون ماده پنج

ارسال درخواست‌های کمیسیون ماده پنج شهرداری‌ از طریق این سامانه به طور آزمایشی صورت خواهد گرفت

سامانه مدیریت فرآیند کمیسیون ماده پنج راه‌اندازی می‌شود

حمید ضیائی، سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین، از راه‌اندازی سامانه مدیریت فرآیند کمیسیون ماده پنج در راستای ثبت الکترونیک پرونده‌ها، کاهش مکاتبات فیزیکی و کمک به حذف بایگانی فیزیکی سوابق و دسترسی سریع‎تر و آسان‌تر به اسناد و مدارک مصوبات کمیسیون ماده پنج خبر داد.

به گزارش روابط عمومی معاونت شهرسازی و معماری شهرداری قزوین؛ ضیائی در نشست مشترک با مسئولان و کارشناسان طرح تفصیلی و GIS معاونت شهرسازی و مناطق سه‌گانه و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی با محوریت جلسه توجیهی برای راه اندازی این سامانه گفت: شهرداری قزوین آمادگی کامل برای ثبت الکترونیک پرونده‌های کمیسیون ماده پنج در این سامانه و حذف فیزیکی ثبت پرونده‌ها را دارد.

وی بیان کرد: ارسال درخواست‌های کمیسیون ماده پنج شهرداری‌ از طریق این سامانه به طور آزمایشی صورت خواهد گرفت و تا یک ماه آینده تلاش خواهد شد، این طرح به طور کامل اجرایی شود.

ضیائی با اشاره به اینکه راه اندازی این سامانه از سوی وزارت راه و شهرسازی اعلام شده است، گفت: در این سامانه تمام پرونده های مربوط به کمیسیون های ماده پنج در شهرداری به صورت الکترونیکی جمع آوری می شود.سرپرست معاونت شهرسازی و معماری شهرداری ادامه داد: سامانه مدیریت فرآیند کمیسیون ماده پنج، نرم افزاری تحت شبکه است که امکانات مورد نیاز به منظور جستجو، نمایش و ویرایش اطلاعات مکانی و توصیفی موجود در پایگاه داده کمیسیون ماده پنچ را فراهم می‌کند.

وی افزایش شفافیت و عدالت در نظام مدیریت شهری، انتشار و دسترسی آزاد اطلاعات، افزایش تحقق‌پذیری طرح و جلوگیری از انحراف آن ها از اهداف اولیه راه اندازی این سامانه عنوان کرد.گفتنی است؛ در این جلسه آموزش های لازم برای استفاده کارشناسان و مسئولان مربوطه در مناطق سه گانه شهرداری از این سامانه ارائه شد و همچنین بر همکاری و دقت بیشتر کارشناسان و مسئولان تاکید شد.

در پایان مسئولان و کارشناسان طرح تفصیلی و GIS معاونت شهرسازی و مناطق سه‌گانه و نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان پیرامون این سامانه به ارائه نقطه نظرات پرداختند.

برچسب ها