۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 4027
  • ۲۱ شهریور ۱۳۹۸ - ۸:۵۴
  • ارسال توسط :
آماده واگذاری زمین های با کاربری خدمات عمومی به دستگاه های متولی هستیم
آماده واگذاری زمین های با کاربری خدمات عمومی به دستگاه های متولی هستیم

آماده واگذاری زمین های با کاربری خدمات عمومی به دستگاه های متولی هستیم

زمین های با کاربری عمومی را به استانداری و دستگاه های متولی جهت واگذاری اعلام کردیم

زمین ها و اراضی که کاربری عمومی دارند فرصتی هستند تا دستگاه های متولی با دریافت آنها، موجبات افزایش کیفیت زندگی را در آن مناطق فراهم آورند.

به گزارش اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین، مسعود حق لطفی در جلسه مشترک با شهرداری و رییس شورای اسلامی شهر الوند و همچنین معاونین آن اداره کل با اعلام این موضوع عنوان کرد: راه و شهرسازی پس از طی مراحل قانونی و ابلاغ طرح های شهری، آمادگی کامل دارد تا زمین های با کاربری خدماتی را در اختیار دستگاه های مرتبط و متولی قرار دهد تا با ایجاد تاسیسات عمومی و روبنایی، بسترهای گسترش خدمات شهری فراهم آید.

وی افزود: همانگونه که در ناحیه شهری مهرگان این اتفاق افتاده  و ما طی نامه ای مشخصات زمین های با کاربری عمومی را به استانداری و دستگاه های  متولی جهت واگذاری اعلام کردیم؛ در سایر شهرهای استان نیز آمادگی داریم که این واگذاری را انجام دهیم.

مدیر کل راه و شهرسازی همچنین تاکید کرد: در خصوص موضوعات شهر الوند و نیازهای آن نیز از همه ظرفیت های قانونی استفاده می کنیم تا مسایل آن را حل کرده و پیش ببریم؛ که این امر مستلزم همراهی و پیگیری مدیریت شهری آن می باشد.