۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » سیاست » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 31950
  • ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۳
  • ارسال توسط :
آلایندگی های زیست محیطی  کارخانه سیمان آبیک مردم را آزار می دهد
آلایندگی های زیست محیطی  کارخانه سیمان آبیک مردم را آزار می دهد

آلایندگی های زیست محیطی کارخانه سیمان آبیک مردم را آزار می دهد

تلاش خواهیم کرد تا میزان آلایندگی کارخانه سیمان آبیک را کاهش دهیم.

دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در دیدار با ابراهیم بازیان ، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی (شستا) در شهرستان البرز با تاکید بر لزوم کاهش آلایندگی های کارخانه سیمان در مجاورت شهر آبیک گفت: باید ضمن ارتقاء سیستم های کارخانه، فیلترهای لازم و موثر برای جلوگیری از آلودگی هوا در این کارخانه استفاده شود. با تذکرات داده شده اقداماتی در این زمینه صورت گرفته اما هنوز آلایندگی های زیست محیطی کارخانه سیمان آبیک مردم را آزار می دهد.

وی تصریح کرد: این کارخانه در محدوده استان البرز قرار دارد اما آلودگی های زیست محیطی آن برای مردم شهرستان آبیک است و سازمان محیط زیست استان بارها نسبت به نوع فعالیت این کارخانه و آلایندگی های آن هشدار داده لذا مطالبه جدی ما پرداخت عوارض آلایندگی این کارخانه به مردم آبیک است.

محمد بیگی افزود: مدیران این کارخانه باید مسئولیت های اجتماعی خود را با توجه به مجاورت آن با شهر آبیک هر چه زودتر انجام دهند.

مدیرعامل شستا نیز در این دیدار با توجه به تاکیدات دکتر محمدبیگی قول پیگیری ویژه این موضوع را داد و تاکید کرد: تلاش خواهیم کرد تا این تذکرات را به جد پیگیری و میزان آلایندگی را کاهش دهیم و در حوزه مسئولیت های اجتماعی نیز ورود کنیم.