۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » حوزه و دانشگاه » دانش و فناوری
  • شناسه : 37775
  • ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۸:۴۰
  • ارسال توسط :
آغاز فعالیت مدرسه حکمرانی با دانشجویانی از سه قوه
آغاز فعالیت مدرسه حکمرانی با دانشجویانی از سه قوه

آغاز فعالیت مدرسه حکمرانی با دانشجویانی از سه قوه

امسال دانشکده بین الملل هم با پذیرش تعداد قابل توجهی دانشجو از سایر کشور‌ها فعال شد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: امسال مدرسه حکمرانی در این دانشگاه با حضور بیش از دویست دانشجو از مجلس، قوه قضاییه، دولت و دستگاه‌های اجرایی کار خود را آغاز کرد.

سردار اسماعیل احمدی مقدم رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با اشاره به فعالیت آموزشی این دانشگاه در حوزه دفاع ملی برای دانشجویان کشوری و لشکری گفت: علاوه بر دانشجویان کشوری و لشکری، امسال دانشکده بین الملل هم با پذیرش تعداد قابل توجهی دانشجو از سایر کشور‌ها فعال شد.

وی همچنین از بخش دیگر فعالیت آموزشی این دانشگاه در حوزه حکمرانی گفت و اعلام کرد: امسال مدرسه حکمرانی در این دانشگاه با حضور بیش از دویست دانشجو از مجلس، قوه قضاییه، دولت و دستگاه‌های اجرایی کار خود را آغاز کرد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی درباره میزان پذیرش دانشجو در این دانشگاه گفت: دوره‌های تخصصی تربیت استاد و پژوهشگر در ۲۳ رشته و گرایش در این دانشگاه ارائه می‌شود. امسال هم ۱۷۰ دانشجوی دکترا پذیرش داشتیم.

سردار اسماعیل احمدی مقدم ادامه داد: مسئولیت مرکز تحقیقات راهبردی نیرو‌های مسلح هم بر عهده این دانشگاه گذاشته شده که با بیش از ۱۲۰ تخصص برای تهیه آیین نامه و حل مسائل راهبردی نیرو‌های مسلح در حوزه‌های امنیت ملی، آینده پژوهی و کمک به حل مسائل حکمرانی در کشور فعالیت می‌کند.

وی با اشاره به اینکه در گذشته در سطوح پایین‌تر آموزش مانند دوره فرماندهی و ستاد با کشور‌هایی مانند هند، پاکستان، عمان و ارمنستان تبادل دانشجو داشتیم، اعلام کرد: امسال تبادل دانشجو را در سطح دفاع ملی گسترش دادیم و از هفت کشور دنیا پذیرش دانشجو داشتیم.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در پایان گفت: تا سال آینده کشور‌های دیگری هم که با آن‌ها تفاهمنامه آموزشی داریم، به این جمع اضافه خواهند شد.