۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 9741
  • ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰
  • ارسال توسط :
آغاز سال  تحصیلی آینده همان اول مهر خواهد بود
آغاز سال  تحصیلی آینده همان اول مهر خواهد بود

آغاز سال تحصیلی آینده همان اول مهر خواهد بود

با کمک همگانی می‌شود از این شرایط عبور کرد

رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم جبران عقب افتادگی دانش آموزان از تحصیل گفت، کلاس‌ها چه از ۱۶ فروردین و چه بعد از آن تشکیل شود به همان نسبت کلاس‌های جبرانی برگزار می‌شود اما آغاز سال تحصیلی آینده همان اول مهر خواهد بود.

حجت الاسلام و المسملین حسن روحانی در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا با تاکید بر ضرورت همکاری و همراهی، رسانه‌ها، صداوسیما، فضای مجازی و بخش‌های مختلف تبلیغاتی گفت: مسئولیت فضای مجازی برعهده مرکز ملی فضای مجازی است که به طور منظم جلسات آن را تشکیل می‌دهند و تذاکرت لازم به کسانی که فعالند، داده می‌شود و با کسانی که لازم است برخورد ‌شود، برخورد می‌شود.

وی با بیان این که پلیس فتا هم در این رابطه فعال است،گفت: از روزنامه‌ها و کسانی که در فضای مجازی فعالند، می‌خواهم کمک کنند. با کمک همگانی می‌شود از این شرایط عبور کرد و آموزش و نصحیت مردم را در شرایطی که باید آگاهی و همکاری‌شان با بخش درمان بیشتر شود، در دستور کار قرار دهند.

رییس جمهوری با تاکید بر لزوم هماهنگی در فضای تبلیغات اظهار کرد: کمیته تبلیغات که وزیر ارشاد مسئولیت آن را برعهده دارد، با اعضا و به ویژه صداوسیما باید هماهنگی داشته باشند تا با هدایت بهتری این روزها را سپری کنیم.

روحانی در ادامه از معلمان، دانشگاهیان و وزارت آموزش و پرورش که اجازه ندادند فرزندان از آموزش جدا شوند و از امکانات موجود استفاده شد، تشکر کرد و افزود: البته دانش‌آموزان و دانشجویان از موعد مقرر عقب افتادند که باید زمانی را برای جبران گذاشت. وزارت آموزش و پرورش پیشنهاداتی آورد که تصویب شد و آنها بعدا این مسائل را ابلاغ می‌کنند که چگونه بخشی که در یک ماه اسفند از بین رفت، جبران شود.

وی افزود: چه ۱۶ فروردین کلاس‌ها شروع شود و چه در زمان بعدی تشکیل شود، به همان نسبت کلاس جبرانی مشخص می‌شود، پایان تحصیلات و تاریخ امتحانات اعلام می‌شود و متعاقبا نیز زمان کنکور اعلام خواهد شد. همچنین قرار شد آغاز سال تحصیلی آینده همان اول مهر باشد و برنامه‌ریزی‌ها در این رابطه انجام شود.