۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » صنعت، معدن و تجارت » قزوین
  • شناسه : 11525
  • ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۹:۵۰
  • ارسال توسط :
آزاد سازي ۱۱ هكتار اراضي شهركهاي صنعتي قزوين
آزاد سازي ۱۱ هكتار اراضي شهركهاي صنعتي قزوين

آزاد سازي ۱۱ هكتار اراضي شهركهاي صنعتي قزوين

اراضي آزاده شده در راستاي جذب سرمايه گذاران واقعي صنعت، به متقلصیان واجد صلاحیت واگذار میگردد.

در راستاي فعال سازي قراردادهاي واگذاری حق بهره برداري در شهركها و نواحي صنعتي استان در سال گذشته ۱۷ قرارداد منجر به فسخ قطعی قرارداد شده است.


گزارش ” وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومي شركت شهركهاي صنعتي استان قزوين ” حميدرضا خانپور ” با اعلام اين مطلب افزود: در طي برگزاری دو جلسه هیئت حل اختلاف و داوری در سال گذشته، از مجموع ۳۶ پرونده راكد در شهركهاو نواحي صنعتي تابعه استان ، هفده قرارداد راکد راكد منجر به فسخ گرديد و بقيه پرونده هاي مطرح شده در هيئت برابر راي داور و حکم مرضی الطرفین و نماينده سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی ایران منجربه فسخ مشروط و یا طرح مجدد و اعطاء مهلت گرديده است.
وی تصریح کرد: تمامی قراردادهای مذکور مربوط به متقاضياني است كه علیرعم تخصیص زمین در شهرکها و نواحی صنعتی استان هيچگونه ساخت و سازي در زمين تحويلي انجام نداده اند و آنرا سالیان متمادی راکد نگه داشته اند و یا قراردادها كه با توجه به تعهدات خود در ساخت و ساز پيشرفت قابل قبولي نداشته اند و به دلايل مختلف راكد بوده اند؛ لذا اين پرونده ها جهت تعيين تكليف ، در دستور كار هئيت حل اختلاف و داوری موضوع فصل (و) قرارداد منعقده فیمابین قرار گرفته است.
خانپور با اشاره به اراضی راکد بررسی شده از این میان ۱۱ هكتار از اراضي شهركها و نواحي صنعتي در اين راستا آزادسازي و خلع يد گرديده اند افزود: اراضي آزاده شده در راستاي جذب سرمايه گذاران واقعي صنعت، مجددا به متقلصیان واجد صلاحیت واگذار میگردد.
این مسئول اظهار داشت: متقاضياني كه در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه ها و اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام ننموده و در قطعه زمين تحويلي شروع به ساخت و ساز ننمايند و زمين هاي خريداري شده را راکد نگه دارند طبق دستورالعمل شهركهاي صنعتي كشور با آنان برخورد قانوني انجام خواهد شد.
قابل ذکر است در راستاي فعال سازي قراردادهاي واگذاری حق بهره برداري طبق برنامه هاي مصوب در سال جاری ۴ جلسه برگزار خواهد شد که قرارداد های ناقض تعهدات قراردادی در ان مورد بررسی قرار خواهد گرفت .