۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » قزوین
  • شناسه : 12636
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۳
  • ارسال توسط :
آزادسازی ۲۱ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین
آزادسازی ۲۱ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین

آزادسازی ۲۱ هکتار زمین در شهرک‌های صنعتی قزوین

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

مدیر عامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین در اولین نشست هیات حل اختلاف و داوری شهرک های صنعتی قزوین در سال جاری اظهار داشت: تعیین تکلیف ۱۴ قرارداد و پرونده راکد واگذاری حق بهره برداری واحدهای تجاری خدماتی در شهرکهای صنعتی کاسپین یک و کاسپین۲ (آبیک) و آوج با حضور متقاضیان در این نشست مورد بررسی قرار گرفته است.

این مسوول گفت: با توجه به آرای صادر شده، ۱۲ سرمایه‌گذار در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین برای اجرای تعهدات خود در زمینه ساخت واحدهای تولیدی مهلت می گیرند و همچنین ۲ قرارداد راکد نیز منجر به فسخ می شود.

وی در ادامه گفت: تمامی قراردادهای یاد شده مربوط به متقاضیانی است که با وجود تخصیص زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین، هیچ گونه ساخت و سازی در زمین صنعتی تحویلی انجام نداده اند و آن را سالیان متمادی راکد نگه داشته اند.

خانپور با اشاره به آزاد سازی اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی،گفت: در طول سه سال گذشته با برگزاری هفت نشست هیئت حل اختلاف و داوری و رسیدگی ۹۱ پرونده قرارداد راکد، آزادسازی و خلع ید ۲۱ هکتار زمین صنعتی از اراضی راکد اقدام شده است.

این مسوول گفت: اراضی بازپس گرفته شده در شهرک ها و نواحی صنعتی استان به سرمایه گذاران دارای اهلیت واگذار خواهند شد.

وی اظهار داشت: متقاضیانی که در موعد مقرر نسبت به ارائه نقشه‌ها و اخذ مجوز ساخت و ساز اقدام نکرده و در قطعه زمین صنعتی تحویلی شروع به ساخت و ساز نکنند و زمین‌های صنعتی خریداری شده را راکد نگه دارند، براساس دستورالعمل سازمان صنایع کوچک و شهرکهای صنعتی کشور با آنان برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.