۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 15765
  • ۰۷ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۳
  • ارسال توسط :
آرم شهر دوستدار کودک قزوین رو نمایی شد
آرم شهر دوستدار کودک قزوین رو نمایی شد

آرم شهر دوستدار کودک قزوین رو نمایی شد

این آرم با به کارگیری سه نماد انسان ، بناهای شهری و فضای سبز طراحی گردیده است.

در آستانه هفته ملی کودک که امسال با شعار « آینده را باید ساخت » در کشور برگزار خواهد شد ؛ از  آرم « شهر دوستدار کودک قزوین » رونمایی شد .

 حمید ضیائی ، رییس دبیرخانه شهر دوستدار کودک قزوین با بیان خبرفوق گفت : این آرم با استفاده از سه رنگ آبی ، سبز و نارنجی  و با به کارگیری سه نماد انسان ، بناهای شهری و فضای سبز طراحی گردیده است که حس آرامش را به بیننده منتقل می نماید .

وی آغاز هفته ملی کودک را ۱۲مهر ماه اعلام کرد و افزود : شهرداری قزوین تلاش کرده است تا با توجه دستورالعمل های ستاد ملی مبارزه با کرونا برنامه های مفرح و شادی را برای کودکان در فضای مجازی و یا اماکن روباز با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی برگزار نماید .

ضیائی با اشاره به برگزاری مسابقات فکری ، ساخت کاردستی ، توزیع بسته های آموزشی ، برگزاری جشنواره های مجازی شعر و قصه خوانی ، راه اندازی کاروان  اتوبوس کتاب و… تاکید کرد: ۱۷مهرماه و در روز ششم هفته ملی کودک که به نام « کودک و فرهنگ حسینی » نامگذاری گردیده است ، کودکان می توانند در مسابقه نقاشی که با موضوع « راهپیمایی اربعین » برگزار خواهد شد ، شرکت کرده و آثار نقاشی خود را از طریق فضای مجازی در این مسابقه شرکت دهند .

رییس دبیرخانه شهر دوستدار کودک قزوین در پایان افزود : بر اساس برنامه های تنظیمی در این هفته مرکز آموزش های شهروندی کودکان و باشگاه کودکان شهر فعالیت خود را آغاز خواهند کرد .

ضیائی در پاین تصریح کرد :  شهرداری قزوین تلاش می کند تا با ارائه خدمات رفاهی، تفریحی و آموزشی مکانی امن و آرام برای کودکان شهر مهیا نماید .