۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی
  • شناسه : 22778
  • ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۵
  • ارسال توسط :
آرمان فلسطین مقدس‌ترین آرمان در زمین است
آرمان فلسطین مقدس‌ترین آرمان در زمین است

آرمان فلسطین مقدس‌ترین آرمان در زمین است

به گزارش “وقایع خبری”  به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، آرمان قدس و فلسطین را مقدس‌ترین مساله در کره زمین معرفی و بر پایبندی مقاومت به آزادی قدس تاکید کرد. دبیرکل حزب الله تاکید کرد: ما بار دیگر از یک منبر و تریبون واحد متعلق به مقاومت و جنبش‌های مقاومت […]

به گزارش “وقایع خبری”  به نقل از شبکه تلویزیونی المنار، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، آرمان قدس و فلسطین را مقدس‌ترین مساله در کره زمین معرفی و بر پایبندی مقاومت به آزادی قدس تاکید کرد.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد: ما بار دیگر از یک منبر و تریبون واحد متعلق به مقاومت و جنبش‌های مقاومت و نیرو‌های مقاومت، پایبندی و ایمان خود را به آرمان فلسطین و التزام خود را به این مسئولیت و اصرار و پافشاری خود را بر انجام این تکلیف الهی، انسانی و اخلاقی و دینی و شرعی در قبال مقدس‌ترین مساله در کره زمین اعلام می‌کنیم.

سید مقاومت افزود: امروز بنا بر دلایل و عواملی مسؤولیت ما در برابر قدس و‌ آرمان مردم فلسطین بیشتر شده است. جوانان فلسطینی همچنان آماده ایثار و از خودگذشتگی هستند. محور مقاومت خطرناکترین مرحله را در منطقه پشت سر گذاشته است. امروز محور مقاومت جدی است و هر روز در حال تکامل و هماهنگی بیشتر است و شاهد صلابت و ثبات محور مقاومت هستیم.

سید حسن نصرالله گفت: ما همگان را در این روز مقدس دعوت می‌کنیم تا موضع صادقانه و مومنانه، خالصانه و شجاعانه خود را بیان کنند. مجموعه عوامل و تحولاتی که وجود دارد بر بزرگی و سنگینی مسئولیت بر دوش همه ما تاکید می‌کند. بعضی از این عوامل مثبت و برخی منفی هستند. هر دو نوع این عوامل احساس مسئولیت ما را در قبال قدس، مساله فلسطین و ملت فلسطین بیشتر می‌کند.

سید مقاومت ادامه داد: از جمله این عوامل در وهله نخست، طوفان قدس است که ساکنان شریف آن از جمله جوانان شجاع به میدان آمدند و دیدیم که چگونه با ابزار‌های جنگی و خوی وحشیگری صهیونیست‌ها مقابله کردند. ما تصاویر و منظره‌هایی از جلال و بزرگی این جوانان را مشاهده کردیم. کنشگری ساکنان نوار غزه با طوفان قدس و ورود نظامی محدود و حساب شده به ماجرا برای یاری قدس با هدف ایجاد یک معادله جدید یک تحول مهم به شمار می‌آید