۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » درمان
  • شناسه : 18438
  • ۰۷ دی ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۴
  • ارسال توسط :
آرایشگاه‌ها از جمله مراکز پر خطر کرونا هستند
آرایشگاه‌ها از جمله مراکز پر خطر کرونا هستند

آرایشگاه‌ها از جمله مراکز پر خطر کرونا هستند

برای پرداخت وجه از پرداخت اینترنتی یا کارتخوان استفاده کنید.

دکتر لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از دیروز تا امروز ۷ دی ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، ۵ هزار و ۵۰۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۵۳۰ نفر از آنها بستری شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت:مجموع بیماران شناسایی شده کووید۱۹ در کشور از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر گذشت.
وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به یک میلیون و ۲۰۰ هزار و ۴۶۵ نفر رسید.

آخرین آمار کرونا؛ ثبت کمترین میزان فوتی‌های اخیر با ۱۱۹ قربانی

دکتر لاری افزود: خوشبختانه تاکنون ۹۵۱ هزار و ۸۶۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند. وی گفت:۵۲۱۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه تاکنون ۷ میلیون و ۴۰۷ هزار و ۴۰۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است افزود: بر اساس آخرین تحلیل ها، ۱۰۸ شهرستان در وضعیت نارنجی و ۳۴۰ شهرستان در وضعیت زرد قرار دارند.  

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: آرایشگاه‌ها از جمله مراکز پر خطر کرونا هستند.
دکتر سیما سادات لاری افزود: رعایت نشدن اصول بهداشتی در آرایشگاه‌ها به تشدید شیوع بیماری کووید۱۹ در کشور منجر می‌شود. از همه کسانی که به بیماری قلبی، دیابت، فشارخون و نقص سیستم ایمنی مبتلا هستند به جد می‌خواهیم در ایام شیوع کرونا تا جای ممکن به آرایشگاه مراجعه نکنند و از همه مردم می‌خواهیم در صورت داشتن علایمی مثل تب، تنگی نفس، گلودرد و سرفه از رفتن به آرایشگاه پرهیز کنند.  

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: از افرادی که به آرایشگاه می‌روند می‌خواهیم قبل از رفتن به آرایشگاه به صورت تلفنی یا اینترنتی نوبت بگیرند و از لحظه خروج از آرایشگاه تا رسیدن به خانه از لمس چشم، بینی و دهان بپرهیزند.
وی افزود: در آرایشگاه از حوله، شانه و لوازم شخصی استفاده کنند و اگر از لوازم مشترک استفاده می‌شود حتما از مدیریت آرایشگاه بخواهید که این لوازم را ضد عفونی کنند. همچنین از آرایشگر بخواهیم که هنگام کار از محافظ صورت و ماسک استفاده کند.
دکتر لاری ادامه داد: هنگام نشستن در اتاق انتظار آرایشگاه نیز فاصله حداقل یک متری را با دیگران حفظ کنید و برای پرداخت وجه از پرداخت اینترنتی یا کارتخوان استفاده کنید.