۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » تهران » ورزش ایران
  • شناسه : 18394
  • ۰۶ دی ۱۳۹۹ - ۷:۴۴
  • ارسال توسط :
آخرین اخبار  سانحه کوهنوردان ارتفاعات تهران
آخرین اخبار  سانحه کوهنوردان ارتفاعات تهران

آخرین اخبار سانحه کوهنوردان ارتفاعات تهران

دیروزتعدادی از هموطنان بدون توجه به هشدار‌ها اقدام به صعود کردند.

وقایع خبری-مدیر عامل جمعیت هلال احمر گفت: درپی سقوط بهمن در ارتفاعات تهران، تاکنون مرگ ۲ تن از هموطنان تأیید شد.

شاهین فتحی گفت: برغم همه هشدار‌های فدارسیون کوهنوردی برای خودداری کوهنوردان برای صعود به ارتفاعات در روز جمعه، بازهم دیروزتعدادی از هموطنان بدون توجه به هشدار‌ها اقدام به صعود کردند.
وی با اعلام اینکه از ساعت ۱۴ امروز، خبر‌های ناگواری به جمعیت هلال احمر گزارش شد، گفت: متأسفانه به دلیل بروز کولاک و برف شدید در محله کلکچال، چند تن از کوهنوردان در ارتفاعات گرفتار شدند که دو نفر از آن‌ها جان خود را از دست دادند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر با اشاره به اینکه تیم‌های عملیاتی به محض اطلاع از وقوع حادثه به محل اعزام شدند، گفت: دو نفر هم مجروح شدند که یکی از آن‌ها به منطقه امن انتقال داده شد و یکی دیگر هم که حال وخیمی دارد، در حال انتقال به پایین کوه است.

آخرین اخبار از سانحه برای کوهنوردان در ارتفاعات تهران

وی افزود: در منطقه دار آباد سقوط بهمن، باعث گرفتاری دو تن از هموطنان شده است که تیم‌های عملیاتی در حال جستجوی آن‌ها هستند، اما تا کنون موفق به پیدا کردن آن‌ها نشدند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر همچنین از وقوع یک حادثه سقوط بهمن در منطقه آهار خبر داد و گفت: تعدادی از هموطنان نیز در این منطقه گرفتار برف شدند.
آقای فتحی ادامه داد: همچنین دو حادثه سقوط بهمن در مناطق لوشان و دارآباد به مرکز ۱۱۲ هلال احمر اعلام شد که پس از آن تیم‌های امداد و نجات به مناطق اعزام شدند و خوشبختانه این دو حادثه آسیب دیده و جان باخته ندارد