۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اقتصاد » بازار » بانکداری » فرهنگ عمومی » فعالیتهای دینی
  • شناسه : 6299
  • ۲۸ آبان ۱۳۹۸ - ۸:۴۸
  • ارسال توسط :
آتش‌سوزی اموال مردم و  خرابی‌هایی که اتفاق افتاد، توسط منافقین و ضدانقلاب‌ها صورت گرفت
آتش‌سوزی اموال مردم و  خرابی‌هایی که اتفاق افتاد، توسط منافقین و ضدانقلاب‌ها صورت گرفت

آتش‌سوزی اموال مردم و خرابی‌هایی که اتفاق افتاد، توسط منافقین و ضدانقلاب‌ها صورت گرفت

می‌توانیم با حمایت عملی از نظام جمهوری اسلامی و ولایت، برای حکومت جهانی اسلام زمینه‌سازی کنیم.

آیت‌الله «محمد محمدی ری‌شهری» تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) در جلسه تشریح برنامه‌های هفته بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع)، در جمع مسؤولان شهرستان «ری»، اظهار داشت: همه ما مدیون خاندان اهل بیت (ع) هستیم؛ لذا با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی باید تلاش کنیم مردم با این خاندان هرچه بیشتر آشنا شوند‌.

وی با بیان اینکه کسانی که اهل شهرری هستند و یا محل خدمت‌شان در این شهر است، زیر سایه کرامت حضرت عبدالعظیم (ع) هستند، گفت: برای بزرگداشت ولادت حضرت عبدالعظیم (ع) تا به حال کارهای خوبی با همت و همکاری ارگان‌ها صورت گرفته است که جای تشکر و قدردانی دارد.

ری‌شهری با تاکید بر مشارکت همه ارگان‌های شهرستان «ری» در اجرای برنامه‌های هفته بزرگداشت حضرت عبدالعظیم(ع)، گفت: مهم‌ترین هدف ما ترویج فرهنگ اهل بیت (ع) است و بایستی هر سال بهتر از سال‌های گذشته و با دقت و کیفیتی بهتر، این برنامه‌ها را برگزار کنیم.

وی با بیان اینکه فلسفه تلاش‌های ما زمینه‌سازی برای ظهور حضرت مهدی (عج) است، ادامه داد: چنان‌که امام خمینی (ره) و رهبر انقلاب اسلامی مکرر تاکید کرده‌اند که انقلاب زمینه ظهور حضرت ولی‌عصر (عج) است، می‌توانیم با حمایت عملی از نظام جمهوری اسلامی و ولایت، برای حکومت جهانی اسلام زمینه‌سازی کنیم.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اتفاقات روزهای اخیر در جامعه، گفت: هدف ما رساندن پیام خاندان اهل بیت (ع) به مردم است و به واسطه محبت ائمه معصومین (ع) است که با فرمایش رهبر انقلاب اسلامی، آرامش در جامعه ایجاد شد.

وی با بیان اینکه ضدانقلاب‌ها در دو روز اخیر از وضعیت جامعه سوءاستفاده کردند، افزود: اغتشاشات ایجادشده توسط مردم نبود و آتش‌سوزی اموال مردم و خرابی‌هایی که اتفاق افتاد، توسط منافقین و ضدانقلاب‌ها صورت گرفت، مردم که اموال خود را آتش نمی‌زنند.

ری‌شهری اضافه کرد: منافقین از چند ماه گذشته برای ایجاد اغتشاش برنامه‌ریزی کرده بودند که خیلی زود شناسایی شدند و صف این‌ها از مردم جدا شد.