۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » درمان » نظام سلامت
  • شناسه : 15032
  • ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۱:۰۲
  • ارسال توسط :
۱۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود  را از دست دادند
۱۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود  را از دست دادند

۱۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

دکتر سیما سادات لاری با اعلام این خبر افزود: از دیروز تا امروز ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، یک هزار و ۹۹۲ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۰۵ نفر از آنها بستری شدند.

وی با اشاره به اینکه مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۳۸۶ هزار و ۶۵۸ نفر رسید، گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۳۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۲۲ هزار و ۲۹۳ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه خوشبختانه تا کنون ۳۳۳ هزار و ۹۰۰ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند، اظهار داشت: ۳۷۲۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

وی همچنین اعلام کرد: تا کنون سه میلیون و ۳۸۰ هزار و ۲۶۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

دکتر لاری در ادامه یادآور شد: بر اساس آخرین اطلاعات کرونا در کشور، استانهای تهران، مازندران، گیلان، قم، اصفهان، خراسان رضوی، آذربایجان شرقی، کرمان، خراسان شمالی، سمنان، یزد، زنجان و قزوین در وضعیت قرمز قرار دارند.

سخنگوی وزارت بهداشت افزود: استانهای آذربایجان غربی، البرز، فارس، لرستان، هرمزگان، اردبیل، بوشهر، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، خراسان جنوبی، مرکزی، ایلام، چهارمحال و بختیاری، گلستان و خوزستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.