۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » بهداشت » درمان » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 16423
  • ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۲
  • ارسال توسط :
نباید با افرادی که سلامت مردم و جامعه را به  خاطر می‌اندازند تسامح کرد
نباید با افرادی که سلامت مردم و جامعه را به  خاطر می‌اندازند تسامح کرد

نباید با افرادی که سلامت مردم و جامعه را به خاطر می‌اندازند تسامح کرد

عدم رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها به معنای تهدید امنیت عمومی است

هدایت الله جمالی پور ظهر در جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در استان قزوین که در محل استانداری برگزار شد گفت: گزارش‌ها بسیار ناامیدکننده است و نیاز است تمهیدات لازم در این خصوص اندیشیده شود. عدم رعایت مسائل بهداشتی و پروتکل‌ها به معنای تهدید امنیت عمومی است و باید با افراد خاطی برخورد جدی شود.

استاندار قزوین بیان کرد: نباید با افرادی که سلامت مردم و جامعه را به خاطر می‌اندازند تسامح کرد و باید شدیدترین برخورد با این افراد صورت بگیرد.

وی ادامه داد: درگذشت روزانه یازده تا دوازده نفر اصلاً پذیرفته نیست و همه مدیران دستگاه‌ها باید وارد میدان کمک به کادر درمان شوند.جمالی پور ادامه داد: بازتاب نظارت‌های ما نتیجه مثبتی نداشته و نشان می‌دهد برخورد کامل و مناسب با خاطیان صورت نگرفته است.

وی بیان کرد: جلسات ستاد کرونا باید اثرگذار و کاهنده باشد و انتظار داریم خروجی این جلسه در سطح جامعه مشاهده شود.استاندار قزوین تصریح کرد: از دادستان استان نیز انتظار داریم به‌عنوان مدعی‌العموم برخورد لازم را با افرادی که امنیت جامعه را به خاطر می‌اندازند صورت بگیرد.

وی گفت: هیچ روستا، شهر و شهرستانی حق برگزاری هر نوع مراسم را ندارد و در صورت بی‌توجهی، برخورد لازم با صاحب مجلس صورت بگیرد.جمالی پور اظهار کرد: آنچه در آمار می‌بینیم این است که بازدارندگی لازم مشاهده نمی‌شود و نیاز است همه با هم باید برای کاهش این عدد به شکل‌های مختلف اقدام کنیم.

وی افزود: ر ۱۰ روز آینده نیمی از کارمندان هر دستگاه می‌توانند با تشخیص مدیر دورکاری کنند.