۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 5280
  • ۲۶ مهر ۱۳۹۸ - ۲۰:۲۴
  • ارسال توسط :
ملت فکر مذاکره با آمریکا هم ندارد
ملت فکر مذاکره با آمریکا هم ندارد

ملت فکر مذاکره با آمریکا هم ندارد

اربعین تکرار عشق و ارادت به معصومین است

حجت الاسلام علی قابل در نماز جمعه قزوین که در مسجدالنبی برگزار شد اظهارداشت: اگر روزی فسادی در جامعه گسترش یابد همه آسیب می بینیم و اگر مثل امروز که فساد و ولنگاری زیاد شده بی تفاوت باشیم باید هزینه زیادی را متحمل شویم.

وی بیان کرد: برخی فکر می کنند حکم حجاب در جامعه تمام شده و با تبلیغات دشمنان در فضای مجازی این اصل اساسی را زیر سوال می برند که اجازه نخواهیم داد پوشش اسلامی کم رنگ شود.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: حجاب همواره یک ارزش است حالا یک زمانی موج تبلیغات اجنبی جامعه را درگیر می کند اما اگر تاریخ را مطالعه کنید سرانجام افراد فاسد و بی بند و بار که به عذاب الهی گرفتار شدند می تواند هشداری برای انسانهای بی بصیرت باشد.

خطیب جمعه قزوین اظهارداشت: امروز که به اربعین رسیدیم تاریخ تکرار شده است و حضور بیش از ۶۰ ملیت در این رویداد بزرگ دینی بیانگر عشق و ارادت مسلمانان جهان و حتی دیگر ادیان به سالار شهیدان است.

وی بیان کرد:  امام حسین(ع) جانش را برای هدایت انسانها داد تا مردم از جهالت خارج شوند و کسانی که در جبهه یزیدیان قرار گرفتند بصیرت نداشتند و صدای حقیقت را نمی شنیدند و امروز هم اگر اهل تفکر و بصیرت و اندیشه نباشیم از مسیر حق منحرف خواهیم شد.

حجت الاسلام قابل بیان کرد: کشورهایی مانند عربستان، آمریکا و انگلیس که تلاش می کنند مسایلی را به کشور تحمیل کنند ببینید خودشان چه بلایی سر مردم آورده اند و با نقشه های خود چند سال است منطقه را به آشوب کشیده اند و سازمان ملل که دو بار تشکیل جلسه داده اما حتی نتوانسته آن را محکوم کند.

وی افزود: در این شلوغی ترامپ به فکر زندانیان داعشی است تا آنها را نجات دهد و دنبال جایی برای داعش هستند و کسانی که بیش از ۱۰ سال این بلا را به جان ملتها انداختند حالا خودشان وحشت کرده اند.

  قابل گفت: قرآن می گوید فریب اینها را نخورید و اکثریت غیر بصیر دلیل حقانیت نیست و دشمنان اگر بدانند به شما به خیری می رسد ناراحت و اگر بلایی نصیب شما شود خوشحال می شوند لذا اگر تقوا پیشه کنید آسیب نخواهید دید.

امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: منطق جمهوری اسلامی ایران با اتکا به آموزه های دینی منطق حمایت از مظلوم است و در این راه جدی است.  

وی با اشاره به دستاوردهای نظامی و دفاعی ایران هم گفت: در رژیم گذشته ما فقط یک تدارک چی بودیم و حتی تعمیر هواپیما و تجهیزات نظامی ما به کمک خارجی ها بود اما امروز نیروهای مسلح ما موفق شدند یک جنگنده ایرانی را طراحی کرده و بسازند که این افتخار موجب مباهات است.

حجت الاسلام قابل در ادامه با اشاره به دستگیری سرکرده باند فتنه و شبکه ضد انقلاب «آمد نیوز» اظهارداشت: در حالی که با تحریک یک خائن و فاسد و راه اندازی سایت ضد انقلاب «آمد نیوز» بیش از ۶۰ شهر دچار آشوب شد و به بهانه گرانی شعارهای ضد حکومتی سرداده شد معلوم بود پشت این جریان دستهای خارجی است و امروز با اقتدار نیروهای سپاه سرکرده فاسد دستگیر شده است.

وی افزود: چند سال این فاسد «روح الله زم» تحت پوشش امنیتی کشور فرانسه بود و همین ها که ضد انقلاب را پناه داده بودند واسطه شدند تا ایران با ترامپ مذاکره کند و جای تعحب دارد که مسئولان کشور حرف رئیس جمهور فرانسه را که نمی تواند مشکلات کشور خود را حل کند به عنوان واسطه قبول کرده بودند.

امام جمعه موقت قزوین یادآورشد: اطلاعات سپاه در دل دستگاههای جاسوسی فرانسه، اسرائیل و آمریکایی نفوذ کرد و توانست همه را در بهت فرو برده و یک عنصر فاسد را در یک عملیات پیچیده دستگیر کند و دشمنان در حیرتند و نمی دانند چگونه فریب خورده اند.  

وی اضافه کرد: امیدواریم بقیه خناسان و فاسدانی که با این خائن ارتباط داشته اند شناسایی و با آنها برخورد شود و ضمن تشکر از سپاه از دستگاه قضایی درخواست داریم عوامل فاسد را که در داخل کشور با «زم» همکاری می کردند را افشا و رسوا کنند تا مردم کسانی که سر سفره نظام شکمشان سیر شده و خیانت کرده اند را بشناسند.

خطیب جمعه قزوین با اشاره به برخی مسائل مطرح شده در یکی از دانشگاههای تهران هم گفت: اینکه گفته اند اهل تعامل با کشورها نیستیم صحت ندارد و ما به غیر از آمریکا و اسراییل برای تعامل با کشورها مشکلی نداریم اما مگر خودتان نگفتید مذاکره با آمریکا دیوانگی است پس چرا حرفتان تغییر کرد.

وی بیان کرد: ملت ما عاقل است و هرگز فکر مذاکره با آمریکا را هم ندارد.امام جمعه موقت قزوین تصریح کرد: هر وقت زمان انتخابات می رسد یک جو سازی هایی می شود و علیه شورای نگهبان جبهه گیری می کنند در حالی که مجلس به عنوان مرکز تصمیم گیری برای ما مهم است و نباید اجازه داد هر کسی وارد آن شود.

وی گفت: فردی که در زمان مسئولیتش شایستگی نداشته در مجلس به مردم خدمت کند حالا با توزیغ غذا و کمک به مسجد می خواهد نیروهای خود را به مجلس بفرستد در حالی که باید گفت شما کجا مشکلات را حل کردید و زمانی که مردم در گشنگی بودند شما دنبال جمع کردن امضا برای رفع حصر بودید.

قابل اظهارداشت: شورای نگهبان یک نهاد قانونی است، آیا نباید بپرسد نماینده ای که می خواهد به مجلس برود چه کاره است، چه توانی دارد و به گفته آقایان باید درها را باز کند تا هر نالایقی وارد قوه مقننه شود.

امام جمعه موقت قزوین اضافه کرد: اینهمه شورای نگهبان فیلتر گذاشته تا افراد صالح وارد مجلس شوند اما هنوز افراد نالایق در مجلس هستند ولی همه بدانند این جنجالها شورای نگهبان را از رسالت خود باز نمی دارد.

خطیب جمعه قزوین در خصوص سالروز شهادت مصطفی خمینی هم مطالبی بیان کرد و گفت: خون این شهید موجب شد پیروزی انقلاب تسریع شود.