۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 4543
  • ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۵
  • ارسال توسط :
رضا دهدار تک مدال طلای ایران را کسب کرد
رضا دهدار تک مدال طلای ایران را کسب کرد

رضا دهدار تک مدال طلای ایران را کسب کرد

در بخش زنان نیز تیم ایران با کسب ۵۰ امتیاز توسط چهار وزنه‌بردار در جایگاه ۴۷ جهان قرار گرفت.

دارنده مدال طلای ۲ ضرب رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جهان گفت: پس از سه سال مصدومیت گام در یک آوردگاه مهم گذاشتم و با تکرار رکورد شخصی به مدال طلای قهرمانی جهان دست یافتم.

رضا دهدار ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم  رشته وزنه‌برداری توانست یک مدال طلا و یک برنز در بخش ۲ ضرب و مجموع کسب کند. وی تک مدال طلای ایران در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی ۲۰۱۹ جهان را کسب کرد.

در پایان مسابقه‌های قهرمانی ۲۰۱۹ وزنه‌برداری جهان که در شهر پاتایا تایلند برگزار شد تیم وزنه‌رداری ایران در مجموع امتیازی در جایگاه چهارم قرار گرفت. ایران با کسب ۴۸۴ امتیار در رده چهارم قرار گرفت.   چین با ۷۰۰ امتیاز در جایگاه نخست قرار گرفت و بلاروس و کره جنوبی عناوین دوم و سوم را کسب کردند.

در مجموع مدالی نیز چین با ۱۳ مدال طلا در جایگاه نخست و گرجستان با ۵ طلا در رده دوم قرار گرفت. ارمنستان نیز با ۴ طلا عنوان سوم کسب کرد. در این بخش ایران با تک طلای دهدار در جایگاه ششم قرار گرفت.

در بخش زنان نیز تیم ایران با کسب ۵۰ امتیاز توسط چهار وزنه‌بردار در جایگاه ۴۷ جهان قرار گرفت. چین با ۷۸۶ امتیاز اول شد و کره شمالی با ۵۱۱ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت.