۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین » گیلان
  • شناسه : 8313
  • ۲۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۷
  • ارسال توسط :
دومین کاروان ماشین آلات راهداری قزوین به استان گیلان اعزام شد
دومین کاروان ماشین آلات راهداری قزوین به استان گیلان اعزام شد

دومین کاروان ماشین آلات راهداری قزوین به استان گیلان اعزام شد

قزوین در زمان حوادث، معین استان گیلان است

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین گفت: دومین گروه از انواع ماشین آلات این اداره به تعداد ۶ دستگاه، امروز برای کمک به بازگشایی راههای روستایی شهرستان رودبار اعزام شدند.

تلاش نیروهای امدادی برای نجات پنج مسافر گرفتار در جاده اسالم - خلخال

جواد حق لطفی در گفتگو با” وقایع خبری ” با بیان اینکه قزوین در زمان حوادث، معین استان گیلان است اظهار کرد: به دنبال بارش برف در این استان که ارتفاع آن به یک متر می‌رسید،
در مرحله نخست اعزام راهداران و ماشین آلات، ۳۳ تن از نیروها و ۲۱ دستگاه انواع ماشین آلات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این استان از روز دوشنبه ۲۱ آبان ماه در این استان شمالی کشور حضور یافتند.

وی اضافه کرد: در مدت ۴۸ ساعت حضور این نیروها و ماشین آلات، عملیات بازگشایی آزادراه قزوین _رشت، طی دو مرحله برفروبی تا ایستگاه عوارضی و در وهله بعد تا امامزاده هاشم انجام شد.

حق لطفی در خصوص وضعیت آزادراه قزوین_ رشت با بیان اینکه تردد در این مسیر از ساعت ۱۴ روز گذشته امکان پذیر شده است، گفت: روز سه شنبه ۲۲ بهمن نیز گرچه از سمت قزوین محدودیتی برای تردد در این مسیر وجود نداشت اما کولاک و بارش شدید برف در استان گیلان، موجب شد تا این مسیر ارتباطی مسدود شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان قزوین، ضمن توصیه به هموطنان برای خودداری از سفرهای غیر ضروری در چنین شرایط آب و هوایی افزود: در صورت ضرورت به سفر هم، علاوه بر اطمینان از سلامت فنی خودرو، کنترل سیستم‌های گرمایشی و روشنایی، برف پاک کن و داشتن بنزین به اندازه کافی، مهارت استفاده از زنجیر چرخ نیز یکی از ملزومات جدی و مهم در سفرهای زمستانی است که متأسفانه در بسیاری از موارد، هم استفاده از آن رعایت نمی‌شود و هم مهارت کافی در بستن آن وجود ندارد.

آزادراه قزوین-رشت به طول ۱۷۰ کیلومتر یکی از مهمترین و پر ترددترین راه‌های کشور است.