۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » انتخابات » دولت » ریاست جمهوری
  • شناسه : 8278
  • ۲۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۴
  • ارسال توسط :
دولت تا مرداد  ۱۴۰۰ در کنار مردم خواهد بود
دولت تا مرداد  ۱۴۰۰ در کنار مردم خواهد بود

دولت تا مرداد ۱۴۰۰ در کنار مردم خواهد بود

هر چه شایعه در مورد دولت است پیشاپیش تکذیب می‌شود.

آقای ربیعی در پایان نشست هیئت وزیران در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی در خصوص خبر‌های منتشر شده در فضای مجازی در مورد استعفای رییس جمهور گفت: من این را قبلا نیز اعلام کردم و الان هم می‌گویم که دولت تا مرداد ۱۴۰۰ در کنار مردم خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه نگاه دولت رو به آینده است تاکید کرد: دولت در مدت باقیمانده خود خواهد ماند و قطعا از این پس نیز هر چه شایعه در مورد دولت است پیشاپیش تکذیب می‌شود.
اقای ربیعی در ادامه گفت: همانگونه که امام خمینی فرمودند جمهوری اسلامی نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر، ما همان را می‌خواهیم و هدف ما این است که همیشه آن را دنبال کنیم همان جمهوری که امام فرمودند اساسش رای ملت و انتخاب آزادانه باشد.
وی افزود: اگر از نو بودن یک جمهوری بحث می‌شود این نو بودن به این معناست که همواره با انتخابات‌ها فصل‌های جدیدی را تجربه می‌کنیم و فرصت صندوق‌ها همیشه باید برای مردم باشد.
سخنگوی دولت گفت: رییس جمهور جمله‌ای گفتند که جمله مهمی بود و آن اینکه هر جا پایه‌های تغییر در جامعه وجود داشته باشد آن جامعه با ثبات روبرو می‌شود و ما حسنی که داشتیم نظام صندوق باور بودیم بنابراین همه آن‌هایی که در مورد صندوق‌ها و اینکه چگونه مردم مشارکت کنند تصمیم می‌گیرند باید به این امر وفادار باشند که صندوق‌ها پایه تغییر نظر مردم است.
وی افزود: صندوق محوربودن تحولات سیاسی اجتماعی در کشور چیزی است که ثبات ما را تضمین می‌کند و موجب پایداری توسعه و پیشرفت ایران می‌شود و آن را تضمین می‌کند.
اقای ربیعی گفت: اگر اصراری در بحث صندوق‌ها بوده این است که به هرحال در هر جامعه‌ای مردم اگر از صندوق‌ها ناامید شوند آن جامعه روز خوش نخواهد دید و ما انقلابمان ۴۰ سال با صندوق‌ها بوده. انقلاب اسلامی ما نوعی انتخاب بود و حضرت امام هم در همان اوایل انقلاب پایه‌های صندوق رای را بنا گذاشتند. اگر بحثی هم هست در همین حدود است و چیزی اضافه بر این نبوده است.
سخنگوی دولت در خصوص زمان ابلاغ قانون شفافیت انتخابات از سوی رییس جمهور نیز تصریح کرد: الان از زمان ابلاغ این قانون اطلاعی ندارم خواهم پرسید و در اختیار خبرنگاران می‌گذارم.