۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی
  • شناسه : 32075
  • ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۳۶
  • ارسال توسط :
دستگاه‌ها در رسیدگی به موضوع مهسا امینی تسریع کنند
دستگاه‌ها در رسیدگی به موضوع مهسا امینی تسریع کنند

دستگاه‌ها در رسیدگی به موضوع مهسا امینی تسریع کنند

باید راه سعادت و پیشرفت را زیر پرچم انقلاب و ولایت ادامه دهیم.

حجت الاسلام و المسلمین حکمتعلی مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری در نطق پیش از دستور جلسه هیئت عمومی دیوان عدالت اداری، ضمن عرض تسلیت به خانواده مهسا امینی گفت: از آنجا که خاطر مردم عزیز از این اتفاق تاثر بار جریحه دار شده، دستگاه‌های ذیربط در خصوص روشن شدن ابعاد این موضوع و اطلاع به افکار عمومی تسریع کنند.

رئیس دیوان عدالت اداری گفت: باید اصل قضیه روشن شود و در صورت احراز بروز تخلف، باید تمامی ابعاد آن بررسی شود و با عوامل این اتفاق، برخورد قانونی لازم صورت پذیرد.

حکمتعلی مظفری

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در تبیین تفاوت اعتراض و اغتشاش و آشوب اظهار داشت: دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران برای ناامن کردن کشور در هر مقطع و زمانی برنامه دارند و مترصد فرصتی هستند تا نقشه‌های خود را عملی سازند و از فوت خانم امینی نیز در حال بهره برداری به نفع خود هستند.

وی افزود: مردم مراقب باشند و فریب جریانات انحرافی را نخورند و برای این موضوع نباید اصل نظام را هدف قرار داد. دشمن با هدایت این جریان و انحراف آن به سمت خواسته‌ها و نقشه‌های شوم خودشان، سعی در تفرقه افکنی و ارائه رفتار‌های ساختارشکنانه و ضدیت با نظام را دارند.

رئیس دیوان عدالت اداری با اشاره به تقدیم ۲۵۰ هزار شهید برای انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: شخصیت‌های بزرگی مانند حضرت امام (ره) به عنوان بنیانگذار این انقلاب و نظام و مقام معظم رهبری را چطور می‌شود به خاطر موضوعی که در حال بررسی می‌باشد، مورد هدف قرار داد و اصل نظام را زیر سوال برد. باید دشمن‌شناس بوده و در راه شهدای انقلاب و آرمان‌های آن‌ها حرکت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین مظفری در پایان با بیان اینکه باید راه سعادت و پیشرفت را زیر پرچم انقلاب و ولایت ادامه دهیم، گفت: شهدا با نثار جان خود درخت تنومند انقلاب را آبیاری کردند و اکنون نیز وظیفه اصلی ما پاسداری از خون شهدا و تداوم راه آن‌ها برای صیانت از آرمان‌های انقلاب و نظام است تا زمانی که این پرچم به دست صاحب آن، امام زمان (عج) تحویل داده شود.