۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32136
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۱ - ۹:۵۰
  • ارسال توسط :
در هر مقطع که به روش جهادی و انقلابی عمل کردیم به نتیجه رسیدم
در هر مقطع که به روش جهادی و انقلابی عمل کردیم به نتیجه رسیدم

در هر مقطع که به روش جهادی و انقلابی عمل کردیم به نتیجه رسیدم

در هر مقطع که به روش جهادی و انقلابی عمل کردیم به نتیجه رسیدم.

در هر مقطع که به روش جهادی و انقلابی عمل کردیم به نتیجه رسیدم و امروز هم با مقابله با تحریف و ایستادگی در برابر فتنه جویی ها و باز کردن  گره از مشکلات مردم می توانیم جهاد تبیین را پیاده کنیم.

محمد جوانی رئیس گروه جنگ نرم دانشگاه امام حسین( ع) با بیان مطلب فوق در هفدهمین نشست از سلسله نشست های «دفاع مقدس همچنان باقیست» گفت: در شرایط حساس کنونی باید رسانه های گروهی موضوع جهاد تبیین را جدی بگیرند و روشنگری کنند.

وی با اشاره به عواقب جنگ شناختی که دشمن به راه انداخته تصریح کرد: با برنامه ریزی انجام شده از سوی دشمنان با کمک چشم هایی که نمی بینند، گوش هایی که نمی شنوند و مغزهایی که کوچک شده اند می خواهند کشور را به آشوب بکشند و به نظام آسیب بزنند.

جوانی تصریح کرد: وقتی با القای رسانه های دشمنان، برخی جوانان شعار می دهند «رضا شاه روحت شاد» یعنی هیچ درک درستی از وقایع و تاریخ گذشته کشور ندارند و آنقدر تخلیه اطلاعاتی شده اند که حتی ساواک را تطهیر می کنند و بخشی از این چالش به دلیل کوتاهی اصحاب رسانه است.

وی گفت: خطاهای شناختی نیز از جمله مواردی است که موجب انحراف برخی شده تا تحلیل اشتباهی از شرایط داشته باشند و در مسیر دشمن قرار گیرند که باید رسانه ها در این زمینه نیز روشنگری کنند.. دشمنان با استفاده از خطای شناختی که داریم در راستای «انگاری نوستالژی» و یادآوری خاطرات خوش گذشته و القای تصور غلط از زمان حال و فراموش کردن خاطرات بد اینگونه وانمود کنند که فروپاشی نظام حتمی است.

این پژوهشگر سیاسی بیان کرد: به خاطر همین نوستالژی است که برخی افراد، سردمداران حکومت پهلوی را بدور از واقعیت ها تطهیر می کنند. متاسفانه از سوی رسانه ها در نشان دادن جنایات رژیم گذشته هم کوتاهی شده در حالی که دشمنان در جنگ روایت ها توانسته اند به اهداف خود برسند.

رئیس گروه جنگ نرم دانشگاه امام حسین(ع) تصریح کرد: در جنگ شناختی که برای تصرف قوه شناختی افراد صورت می گیرد با تحریف وقایع و حقایق با ایجاد مارپیچ سکوت مخالفان را به سکوت می کشانند و با مهندسی رفتار می توانند از کشته شدن یک نفر جنجال رسانه ای ایجاد کرده و موج سواری کنند.

وی اضافه کرد: با ابزار رسانه می توانند حتی سلبریتی ها را در کشور مجبور کنند و تحت فشار قرار دهند تا علیه نظام موضع گیری کنند و به زعم خود رویکرد مردمی داشته باشند در حالی که در همین کشورهای مدعی دموکراسی، هیچ رسانه ای حق ندارد در خصوص هولوکاست اظهار نظر کند.

این استاد دانشگاه یادآورشد: سلبریتی ها که حیاتشان وابسته به شهرت و شهوت است با مهندسی رفتار دشمنان، فریب می خورند و در مسیر آنها حرکت می کنند و مقابل نظام می ایستند.

وی بیان کرد: باید زمین بازی را تغییر دهیم و نگذاریم اقتدار نیروی انتظامی زیر سوال برود و امنیت کشور خدشه دار شود و امروز می بایست از خانواده های مدافعان حرم دلجویی کنیم.

جوانی اظهارداشت: در هر مقطع که به روش جهادی و انقلابی عمل کردیم به نتیجه رسیدم و امروز هم با مقابله با تحریف و ایستادگی در برابر فتنه جویی ها و باز کردن  گره از مشکلات مردم می توانیم جهاد تبیین را پیاده کنیم.