۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » بهداشت و درمان » نظام سلامت
  • شناسه : 31957
  • ۲۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۳۳
  • ارسال توسط :
دانستن اصول و مهارت‌های کمک‌های اولیه برای همه افراد جامعه ضرورت دارد
دانستن اصول و مهارت‌های کمک‌های اولیه برای همه افراد جامعه ضرورت دارد

دانستن اصول و مهارت‌های کمک‌های اولیه برای همه افراد جامعه ضرورت دارد

کارگاه آموزشی احیا قلبی ریوی ویژه کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان برگزار شد.

کارگاه آموزشی احیا قلبی ریوی ویژه کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین به مناسبت روز جهانی کمک ها اولیه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان به مناسبت گرامیداشت روز جهانی کمک های اولیه و در صدمین سال تأسيس جمعیت هلال احمر، کارگاه اموزشی احیای قلبی ریوی (CPR) ‫با تاکید بر احیاء قلبی و ریوی, مواردی از قبیل; ارزیابی اولیه, ارزیابی فرد حادثه دیده, روش صحیح انجام احیای قلبی و آموزش چگونگی برخورد با حادثه دیدگان و مصدومان در شرایط بحرانی و حوادث ‬ویژه کارکنان دانشگاه جامع علمی کاربردی استان قزوین توسط مرکز آموزش علمی کاربردی جمعیت هلال احمر این استان به مدت دو ساعت اجرا شد.
دکتر نگار صدریا در این باره گفت : دانستن اصول و مهارت‌های کمک‌های اولیه برای همه افراد جامعه ضرورت دارد تا همگی حلقه‌ای از زنجیره گسترده بشردوستی باشیم و با نجات جان حتی یک انسان، نمونه‌ای روشن از کلام خداوند متعال در قرآن کریم به حساب آئیم

دکتر صدریا تصریح کرد: خداوند در قرآن آورده است هر کس نفسی را حیات بخشد (از مرگ نجات دهد) مثل آن است که همه مردم را حیات بخشیده است.
وی در پایان اعلام کرد که این مرکز با توجه به دسترسی به تجهیزات آموزشی مناسب و همجواری با محیط کار آمادگی برگزاری کارگاه های آموزشی با محوریت آموزش های مرتبط با حوزه امداد و نجات را دارد