۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » جامعه » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 40517
  • ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۶
  • ارسال توسط :
داغی ماندگار بر دل مردم شریف
داغی ماندگار بر دل مردم شریف

داغی ماندگار بر دل مردم شریف

پایان مأموریت مردان خدا، شهادت است.

بسمه تعالی
«وَالَّذِينَ هَاجَرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَيَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا ۚ وَإِنَّ اللَّهَ لَهُوَ خَيْرُ الرَّازِقِينَ
و آنان که در راه خدا هجرت گزیده و در این راه کشته شده یا مرگ شان فرا می رسد. خدا رزق و روزی نیکویی نصیب شان می گرداند، که همانا خداوند بهترین روزی دهندگان است.» ۵۸/حج

عروج شهادت گونه حضرت آیت الله رئیسی، خادم الرضا (علیه السلام) و رئیس جمهور خدوم و پرتلاش جمهوری اسلامی و جمعی از همکاران و خادمان ایران اسلامی، داغی ماندگار را بر دل مردم شریف و بسیاری از علاقمندان به جمهوری اسلامی ایران در سرتاسر جهان برجای گذاشت.

آحاد ملت عزیز و فهیم ایران گواهی خواهند داد که صفای باطن، تواضع و شوق خدمتگزاری به مردم، مهمترین ویژگی این انقلابیِ با اخلاق و عدالت خواه بود. او همواره پرتلاش و خستگی‌ناپذیر بود و در راه اعتلا و پیشرفت کشور و خدمت به مردم بزرگ ایران، سر از پا نمی‌شناخت و بر عهد خود ایستاد، به راستی که عزیز مردم ایران بود و جان خود را فدای ملت کرد . بدون شک پایان مأموریت مردان خدا، شهادت است و این فیض عظیم، مزد خدمت صادقانه و مجاهدت خادم پرافتخار ملت ایران «آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی» در مسیر خدمت بود.

بی شک مدیران و خبرنگاران رسانه های مردمی، وطن دوست و مستقل استان قزوین، منش، تعهد، ایمان و فضیلت های ایمانی آن شهید والامقام را نقطه و هدف تعالی رسانه های خود قرار می دهند و با امیدآفرینی، حفظ وحدت و انسجام اجتماعی و تلاش برای رفع شبهات و گره‌های ذهنی جامعه که خواست ایشان در آخرین دیدار با اصحاب رسانه بود، از هیچ تلاشی برای روایت‌ و تصویرسازی صحیح از دستاوردها و اقدامات بزرگ نظام و انقلاب مضایقه نمی کنند.

سازمان بسیج رسانه استان قزوین ضمن همدردي با ملتِ بزرگ، ولایتمدار و سلحشور ايران اسلامي، شهادت رئيس محترم جمهور، وزير امور خارجه و هيأت همراه را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، مردم فهیم و قدرشناس استان و عمومِ هموطنان عزیز تسليت و تعزيت عرض نموده و از خداوندِ متعال صبري عظيم و جزيل براي بازماندگان آرزو مي‌نمايد.