۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » پاسخ مسئولین
  • شناسه : 14095
  • ۱۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۲
  • ارسال توسط :
تشکل‌ها، پل ارتباطی  بنیاد شهید با جامعه هدف و جامعه بیرونی هستند
تشکل‌ها، پل ارتباطی  بنیاد شهید با جامعه هدف و جامعه بیرونی هستند

تشکل‌ها، پل ارتباطی بنیاد شهید با جامعه هدف و جامعه بیرونی هستند

حفظ انقلاب نه کار بنیاد شهید که کار تشکل‌های ایثارگران است.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: تشکل‌های مردمی، پل ارتباطی بنیاد شهید با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و کل جامعه هستند به طوری که می‌توانند این انقلاب را از دست نااهلان نجات دهند.

سعید اوحدی، رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با اشاره به این ظرفیت تشکل‌های شاهد و ایثار اظهار داشت: حفظ انقلاب در حالی که دشمنان برای انحراف آن خیز برداشته‌اند، نه کار بنیاد شهید که کار تشکل‌های ایثارگران است.

وی اذعان داشت: بنیاد شهید در نهایت دارای ساختاری اداری و حکومتی است، وقتی امام (ره) فرمودند نگذارید انقلاب به دست نامحرمان بیفتد، خطاب‌شان عمق جامعه ایثارگری بود که تجلی آن هم تشکل‌های ایثارگری است چون توسط خود این عزیزان اداره می‌شوند.

رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: تشکل‌ها، پل ارتباطی بنیاد شهید با جامعه هدف و جامعه بیرونی هستند. اگر به این موضوع اعتقاد داریم، باید برای آن برنامه‌ریزی کرده و آن را پشتیبانی کنیم. اگر بخواهیم فقط شعار بدهیم و به آن رسیدگی نکنیم، این پل فرو می‌ریزد. این در حالی است که با کمی تامل متوجه می‌شویم از این پل می‌ توان هر بار سنگین را عبور داد. هیچ وزارت خانه ای اینچنین سرمایه‌ای ندارد و سازمانهای مردم نهاد ایثارگری را اتحاد و انسجام با یکدیگر و حمایت بدون نگاه سیاسی از جامعه هدف توصیه کرد.

سپس عادل مهری، مدیرکل اداره دانش پژوهان و تشکل‌های شاهد و ایثارگر به معرفی اعضای دبیرخانه تشکل‌ها پرداخت و گفت: این تشکل‌ها در چهار کمیسیون مختلف بهداشت و درمان، حقوقی و بین‌الملل، اجتماعی و فرهنگی و همچنین اقتصاد مقاومتی تقسیم شده‌اند.

با توجه به اهمیت سازمان‌های مردم نهاد در خدمت رسانی به خانواده شهدا و ایثارگران، اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با روسای کمیسیون های تشکل‌های شاهد و ایثارگر دیدار کرد.