۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار بین المللی
  • شناسه : 20724
  • ۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۲۱:۱۶
  • ارسال توسط :
ترامپ به دنبال مجازات غول های فناوری
ترامپ به دنبال مجازات غول های فناوری

ترامپ به دنبال مجازات غول های فناوری

بخش ۲۳۰ به وب سایت‌ها اجازه می‌دهد به ساماندهی محتوا در پلتفرم‌هایشان بپردازند.

رئیس‌جمهوری سابق امریکا در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کاران، دولت‌های ایالتی را تشویق کرد با تصویب قانون به مجازات غول‌های فناوری بپردازند که صداهای محافظه کار را خاموش می‌کنند.
به گزارش ایسنا، دونالد ترامپ در نخستین سخنرانی عمومی خود از زمان ترک کاخ سفید و در آخرین روز کنفرانس اقدام سیاسی محافظه‌کاران که در اورلاندوی فلوریدا برگزار شد، گفت: اگر آزادی بیان نداشته باشیم، همه تمهیدات یکپارچگی انتخابات در سراسر جهان هیچ ارزشی ندارند. اگر جمهوریخواهان برای گفتن حقیقت و افشای فساد سانسور شوند، ما دموکراسی نخواهیم داشت و تنها استبداد چپگرا برایمان می‌ماند.
ترامپ بر سر حذف شدن حسابش در فیس بوک و توئیتر به‌دلیل نقض سیاست‌های این شبکه‌های اجتماعی، مکرراً شرکت‌های فناوری را به سانسور متهم کرده است.
ترامپ گفت: زمان شکستن انحصار شرکت‌های بزرگ فناوری و احیای رقابت منصفانه فرا رسیده است. بخش ۲۳۰ که [مربوط به] مقررات اینترنت است و به‌عنوان بخشی از قانون رعایت اخلاق در ارتباطات ۱۹۹۶ تصویب شده است، باید لغو شود.
بخش ۲۳۰ به وب سایت‌ها اجازه می‌دهد به ساماندهی محتوا در پلتفرم‌هایشان بپردازند. همچنین برای محتوایی که توسط کاربران منتشر می‌شود، مصونیت داشته و مورد پیگرد قانونی قرار نمی‌گیرند. رئیس‌جمهوری سابق امریکا گفت: اگر دولت فدرال حاضر به اقدام در این باره نیست، در این صورت هر ایالت در این اتحادیه که ما رأی داریم باید شرکت‌هایی مانند توئیتر، گوگل و فیس بوک را هر زمان که صداهای محافظه کار را خاموش می‌کنند، هدف مجازات‌های بزرگ قرار دهند.
براساس گزارش بیزنس اینسایدر، ترامپ به ران دسنتیس، فرماندار فلوریدا اشاره کرد که اوایل فوریه پیشنهادهای جدیدی را مطرح کرد که براساس آن، از تعلیق حساب نامزدهای سیاسی توسط شبکه‌های رسانه اجتماعی جلوگیری می‌شود و این شرکت‌ها برای هر روز از تعلیق شدن حساب، جریمه خواهند شد.