۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار زنان » جامعه » شهرداری » قزوین » مجلس شورا ی اسلامی
  • شناسه : 19195
  • ۲۸ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۵
  • ارسال توسط :
برخورد قاطع با  مفسدان دانه درشت می‌تواند جلوی بسیاری از مفاسد کوچک را بگیرد
برخورد قاطع با  مفسدان دانه درشت می‌تواند جلوی بسیاری از مفاسد کوچک را بگیرد

برخورد قاطع با مفسدان دانه درشت می‌تواند جلوی بسیاری از مفاسد کوچک را بگیرد

گزارش‌های متعددی از وقوع تخلفات در حوزه شهرداری‌ها مخصوصاً شهرداری قزوین رسیده است.

دکتر فاطمه محمدبیگی، نماینده مردم قزوین درمجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس دیوان محاسبات استان قزوین و معاونان وی از دیوان محاسبات به عنوان بازوی کمکی نمایندگان در نظارت نام برد و گفت: توجه ویژه به حوزه نظارت از وظایف نمایندگان است و دیوان کمک بسیار خوبی در این مسیر برای آنها محسوب می‌شود.

به گزارش “وقایع خبری” وی تصریح کرد: پیشگیری نقش بسیار مهمتری در مبارزه با فساد دارد و با پیشگیری می‌توان هزینه‌های مقابله با فساد در دستگاه قضا و برای جامعه را کاهش داد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توجه لازم برای مقابله با دانه درشت‌ها در حوزه فساد باید در اولویت قرار بگیرد، اضافه کرد: برخورد قاطع با مفسدان دانه درشت می‌تواند جلوی بسیاری از مفاسد کوچک را بگیرد.

وی اصلاح روند فساد خیز را یکی از اولویت‌های مجلس شورای اسلامی دانست و عنوان کرد: مجلس این بار بیشتر از همیشه برای مقابله با فساد جدی است و مصداق‌های زیادی در طی همین مدت از مبارزه با فساد در مجلس وجود دارد.

محمدبیگی تصریح کرد: به جد در برابر تخلف و تضییع بیت‌المال خواهیم ایستاد و در این دور با هیچ گونه فسادی مماشات نخواهیم داشت.

وی گفت: گزارش‌های متعددی از وقوع تخلفات در حوزه شهرداری‌ها مخصوصاً شهرداری قزوین به دست ما رسیده که آن را رسیدگی و پیگیری خواهیم کرد.

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به طور جد در حوزه مطالبات مردمی و مقابله با فساد با کسی مسامحه نخواهیم داشت عنوان کرد: به دنبال تقویت جدی حوزه نظارت نمایندگان در بخش‌های مختلف هستیم تا هفت‌سنگان های دیگری را در استان شاهد نباشیم.

وی تصریح کرد: تلاش خواهیم کرد موضوع نظارت را به عنوان یکی از وظایف جدی نمایندگان را در طی ۴ سال نمایندگی به صورت جدی پیگیری کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی از پیگیری مشکلات مردم در موضوع زمین‌های تعاونی عظیمیه نیز خبر داد و یادآور شد: مشکلات این گروه از مردم را در سفر آقای رئیسی به استان قزوین به صورت جدی پیگیری خواهیم کرد.