۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین
  • شناسه : 5271
  • ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۶
  • ارسال توسط :
به طور قطع انتخاب مدیر بومی از هر نظر بهتر از مدیر غیر  بومی است
به طور قطع انتخاب مدیر بومی از هر نظر بهتر از مدیر غیر  بومی است

به طور قطع انتخاب مدیر بومی از هر نظر بهتر از مدیر غیر بومی است

عناد و وطن فروشی و اتحاد با دشمنی که به دنبال تجزیه نظام است خیانت است

هدایت الله جمالی پور  در مراسم معارفه سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری قزوین بیان داشت: اختصاص سهمیه برای مدیریت دستگاه های اجرایی به بانوان یکی از  برنامه های مهم دولت تدبیر و امید بود تا از این راه زنان کاربلد و با تجربه نیز فرصت مدیریت در بخش های مختلف را به دست آورند.
این مسئول اضافه کرد: در استان قزوین نیز هم تعدادی از مناصب مربوط به ادارات کل استانداری و نیز دستگاه های اجرایی به بانوان سپرده شده است.
جمالی پور ادامه داد: با تفکیک معاونت توسعه مدیریت و منابع استانداری ها از معاونت امور اقتصادی، به پیشنهاد وزیر کشور مدیریت این معاونت به بانوان اختصاص می یابد که ما نیز در قزوین این مهم را عملیاتی کردیم.
وی با بیان اینکه به طور قطع انتخاب مدیر بومی از هر نظر بهتر از مدیر غیر بومی است،گفت: برای انتصاب بانوان استان در این مسئولیت به گزینه های مختلفی فکر کردیم اما با توجه به اینکه معاونت توسعه مدیریت و منابع نیازمند فردی متخصص در حوزه بودجه و سرمایه انسانی بود این امر میسر نشد.
جمالی پور اظهار داشت: حتی چند گزینه متخصص در خارج از استانداری نیز مطرح بودند که در شرایط حاضر، کناره گیری آنها از جایگاه فعلی شان به صلاح نبود و به ناچار فردی خارج از استان را که تجربه ۲۴ ساله در امور مالی و اداری و بودجه  داشت را جهت تصدی معاونت توسعه مدیریت و منابع انتخاب کردیم.
وی افزود: معاونت توسعه باید با تلاش های خود کاری کند که بهره وری سرمایه‌های انسانی بالا برود و همچنین رفاه این سرمایه ها تامین شود و امیدواریم سرپرست جدید این معاونت با همراهی سایر کارکنان استانداری با ارتقای این وضعیت یک جراحی اساسی در این حوزه انجام دهند.
استاندار قزوین در ادامه با تقدیر از موفقیت سربازان سپاه پاسداران در شناسایی و دستگیری روح الله زم مدیر کانال تلگرامی وابسته به عناصر ضد انقلاب و معاند، گفت: اختلاف سلیقه بین انسان ها وجود دارد و ممکن است برخی اصول و روش های مدیریتی مورد اختلاف نظر باشد اما عناد و وطن فروشی و اتحاد با دشمنی که به دنبال تجزیه نظام است خیانت بوده و حتما باید مورد برخورد قاطع قرار گیرد.
در پایان این نشست رقیه نانگیر به عنوان نخستین سرپرست معاونت توسعه منابع و مدیریت استانداری قزوین معرفی شد.