۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 15388
  • ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۸:۵۵
  • ارسال توسط :
بازدید از عملیات ساماندهی آستان امامزاده حسین(ع)
بازدید از عملیات ساماندهی آستان امامزاده حسین(ع)

بازدید از عملیات ساماندهی آستان امامزاده حسین(ع)

آستان مقدس حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) مهم ترین زیارتگاه و مكان مذهبی استان قزوین به شمار می رود.

مقامات قضایی استان و مدیران کل دستگاه های اجرایی مرتبط از عملیات ساماندهی آستان امامزاده حسین(ع) بازدید کردند.
به گزارش ” وقایع خبری ” به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، رییس کل دادگستری استان قزوین در این بازدید گفت: آستان مقدس حسین ابن علی ابن موسی الرضا (ع) مهم ترین زیارتگاه و مكان مذهبی استان قزوین به شمار می رود.
حجت الاسلام والمسلمین قدرتی بیان داشت: این بقعه متبرکه آستان امامزاده حسین(ع) علاوه بر اینكه مهم ترین قطب مذهبی قزوین است، بقعه آن نیز یك بنای تاریخی ارزشمند به شمار می رود و به لحاظ گردشگری نیز از اهمیت بالایی برخوردار است به طوری كه تقریبا بیشتر گردشگران در سفر خود به این شهر از آن بازدید كرده و به زیارت این بارگاه می شتابند.
مقام ارشد قضایی استان بیان کرد: ساماندهی این آستان مقدس به عنوان یكی از مهم ترین طرح های فرهنگی-عمرانی قزوین با برخی كش و قوس ها همراه شده كه در اجرای این طرح وقفه افتاده بنابراین از آنجاکه توسعه آن موجب رونق گردشگری مذهبی و اقتصادیست می بایست توسعه آن با شتاب بیشتری انجام شود.
وی در ادامه افزود:ضمن اجرای طرح باید مقررات قانونی اعمال و رعایت حقوق موقوفه به عمل آید و ادارات مرتبط با طرح مکلف به انجام وظایف قانونی و مصوبات می باشد و اجرای این طرح نباید منبع درآمد غیرقانونی برای برخی اشخاص اعم از حقوقی یا حقیقی گردد و دادستان در راستای حفظ حقوق بیت المال مکلف به بررسی و اتخاذ تصمیم قانونی می باشد.
رییس کل دادگستری قزوین در این بازدید از از فعالیت‌ اداره اوقاف و میراث فرهنگی استان قزوین در اجرای پروژه‌های عمرانی بقاع متبرکه قدردانی کرد.