۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » رادیو و تلویزیون » رسانه ها » فرهنگ و هنر » قزوین
  • شناسه : 14087
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۷
  • ارسال توسط :
ایستگاه های دیجیتال شهرستان آوج افتتاح شد
ایستگاه های دیجیتال شهرستان آوج افتتاح شد

ایستگاه های دیجیتال شهرستان آوج افتتاح شد

فرستنده دیجیتال شهرستان آوج شبکه های تلویزیونی را تحت پوشش خود دارد.

آئین افتتاح ایستگاه های دیجیتال شهرستان آوج با حضور جمالی پور استاندار، عباسپور نماینده مردم بوئین زهرا در مجلس شورای اسلامی، یاری رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، انبارلویی مدیر کل صدا و سیمای مرکز قزوین و علیرضایی فرماندار آوج به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد .
به گزارش وقایع خبری و به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین ، سعید انبارلویی در آیین بهره برداری از فرستنده های رادیویی و تلویزیونی گفت: برای پوشش بهتر شبکه های سراسری و استانی در استان قزوین، راه اندازی ۱۲ فرستنده در دستور کار قرار گرفته است که امروز ۶ فرستنده به بهره برداری رسیده و ۶ فرستنده دیگر نیز در هفته دولت به بهره برداری خواهد رسید. در تلاش هستیم با انعقاد تفاهم نامه با استانداری و تأمین اعتبارات لازم، شاهد انقلاب دیجیتالی در استان باشیم.
وی ضمن اشاره به توسعه و پوشش دیجیتال شهرستان آوج از سال ۹۳ تا ۹۹ افزود: شهرستان آوج با جمعیتی معادل ۴۳۷۸۷ نفر توسط ۲۸ ایستگاه ماهواره‌ای تحت پوشش شبکه‌های صدا و سیما قرار دارد که طی سال های ۹۳و۹۴ دو ایستگاه گرمک و آبگرم از فرستنده آنالوگ به دیجیتال تغییر پيدا کرد. با ادامه این روند در سال ۹۶ نیز ۱۴ ایستگاه دیگر شهرستان با جمعیتی معادل ۲۴۱۹۲ نفر، تحت پوشش فرستنده دیجیتال قرار گرفتند که با افزایش ۵۵ درصدی، پوشش دیجیتال شهرستان به حدود ۸۰ درصد افزایش پیدا کرد.
مدیر دفتر و روابط عمومی صدا و سیمای مرکز قزوین گفت: در مراسم افتتاح این فرستنده ها در مجموع ۶ ایستگاه (سنگاوین، چاه برف، دانک، منصور، نصرت آباد، کامشکان) با جمعیت ۱۸۰۹ نفر (۴ درصد جمعیت شهرستان) نصب و راه‌اندازی شد.
گفتنی است فرستنده دیجیتال شهرستان آوج شبکه های تلویزیونی (یک،دو، سه ،چهار، تهران ،خبر، آموزش ،قرآن ،سلامت، نسیم، مستند، نمایش، افق، آی فیلم، پرس تی وی، ورزش، پویا، استانی و رادیو نمای استانی و ۱۷ رادیوی ملی و یک رادیوی استانی) را تحت پوشش خود دارد.