۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی
  • شناسه : 8176
  • ۱۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۶
  • ارسال توسط :
انقلاب ما الگوی اصلی کشورهای تظلم خواه دنیا است
انقلاب ما الگوی اصلی کشورهای تظلم خواه دنیا است

انقلاب ما الگوی اصلی کشورهای تظلم خواه دنیا است

حضور مردم در پیروزی انقلاب، نقشی اساسی داشت

رییس دادگستری شهرستان البرز: انقلاب ما الگوی اصلی کشورهای تظلم خواه دنیا است

به مناسبت فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، رییس دادگستری و دادستان شهرستان البرز در حسینیه حضرت رقه(س) شهرک پیریوسفیان با مردم شریف این شهرک دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش روابط عمومی دادگستری شهرستان البرز، محمود محمودخانی در این دیدار مردمی ضمن عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن چهل و یکمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ما با هدف عدالت خواهی و مبارزه با ظلم رژیم طاغوت، به رهبری بنیانگذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) به پیروزی رسید .

وی افزود: حضور مردم در پیروزی انقلاب، نقشی اساسی داشت و هر انقلابی بدون شک خواسته مردم است و در طی این چهل سال دشمنان انقلاب توطئه های گوناگونی را علیه این انقلاب مردمی در پیش گرفتند که با یاری خداوند و حضور هوشمندانه مردم، تمامی آن توطئه ها خنثی شد و امروز ایران اسلامی در اوج قله ها عزت و اقتدار قرار دارد.

رییس دادگستری شهرستان البرز به انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و بیان داشت: یکی از نقشه ها دشمن ایجاد یاس ناامیدی و جلوگیری از حضور مردم در روز انتخابات است تا با کمرنگ جلوه دادن انتخابات به اهداف پلید خود دست یابند ،اما این نقشه آنها نیز با حضور آگاهانه مردم خنثی و فراهم شد.

محمودخانی در ادامه خاطرنشان کرد: مجلس شورای اسلامی در کشور ما از اهمیت بالایی برخودار است و مردم باید نسبت به این موضوع آگاه باشند زیرا مسیر حرکت کلیه امور کشور با قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی مشخص می شود و بسیاری از مشکلات موجود در کشور با اصلاح و وضع قوانین کارآمد و روزآمد قابل حل است.

رییس دادگستری شهرستان البرز در پایان تاکید کرد: با توجه به شرایط کنونی کشور، انتخاب نمایندگانی اصلح و در تراز گام دوم انقلاب بسیار دارای اهمیت است و به همین خاطر مردم باید آگاهانه و هوشمندانه نمایندگانی را برای قانونگذاری در مجلس شورای اسلامی انتخاب کنند که مهم ترین برنامه و هدف آنها در این جایگاه حساس، حل مشکلات موجود در کشور و بهبود امور باشد.

گفتنی در پایان این مراسم مردم شریف شهرک پیریوسفیان مسائل و مشکلات مربوط به این شهرک را مطرح و همچنین مشکلات قضایی خود را با رییس دادگستری و دادستان شهرستان البرز درمیان گذاشتند که دستورات لازم از سوی مقامات قضایی حاضر در این دیدار مردمی صادر شد.