۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 40655
  • ۱۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۲
  • ارسال توسط :
انتخابات حق مردم  است
انتخابات حق مردم  است

انتخابات حق مردم است

ما باید فضا را برای حضور مردم فراهم کنیم.

سردار رستمعلی رفیعی آتانی در نشست تبیینی با مدیران رسانه‌های استان قزوین که در سالن جلسات اقشار سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین برگزار شد؛ گفت: هر کس در هر جایی که هست باید امام را آنگونه که بود تعریف کنند تا از تحریف شخصیت امام جلوگیری شود.  همه وظیفه داریم که امام راحل را همان گونه که بودند به نسل جدید معرفی کنیم و نگذاریم که امام را تحریف کنند و امام دیگری تحویل جامعه بدهند؛ امام حکیم و دوراندیش که نگران این روزها بود و در سند مکتوب خود یعنی وصیتنامه‌اش این همه محکم‌کاری نمی‌کرد اگر این فتنه‌ها و تحریف‌های را نمی‌دید.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) گفت: امام هیمنه ابرقدرت عالم را با انقلابش شکست؛ آمریکایی که جزو پنج قدرت دنیا و برخوردار از قدرت نظامی دنیا بوده و هست.

فرمانده سپاه استان قزوین تاکید کرد: امام بزرگوار قدرت جدیدی را در دنیا با ایران و انقلاب اسلامی خلق کرد؛ کشورهای مسلمان و مظلوم دنیا را امیدوار به مبارزه با آمریکا کرد و همه آن‌ها را به میدان آورد. امام در دنیای اسلام متوقف نشد؛ بلکه مبارزه خود را با استکبار جهانی با به میدان آوردن مظلومان و مستضعفان عالم جهانی کرد و به مردم دنیا جرات داد که علیه ظلم به پا خیزند و روح مبارزه با استکبار را جهانی کرد.

سردار رفیعی آتانی در ادامه با گرامیداشت یاد شهید آیت‌الله رئیسی تشریح کرد: آیت‌الله ابراهیم رئیسی چهار مقطع نورانی خدمت را دارد که دو مقطع آن در دستگاه قضایی است که هم قاضی‌القضات جمهوری اسلامی و هم در سلامت و طهارت ارکان جمهوری اسلامی و هم ملت عزیز قابل ارزیابی است. در دنیا هیچ قاضی خود را در معرض رای مردم نگذاشته بود و این نگاه مردمی سید ابراهیم رئیسی بود که او را عزیز مردم کرده بود چون مردم را دوست داشت و محبت مردم را برای خود خرید و وصیت نامه شهید سید ابراهیم رئیسی عمل اوست که به عنوان هدیه پیش ما مانده است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) با اشاره به انتخابات پیش رو در هشتم تیرماه تاکید کرد: انتخابات حق مردم است و هر شخصی را مردم انتخاب کردند ارکان نظام با آنها همراهی خواهد کرد؛ ما باید فضا را برای حضور مردم فراهم کنیم و همه موظف به حفاظت از آرای مردم هستند و کسی نمی‌تواند این حق را از آنها سلب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: باید فردی را انتخاب کنیم که صاحب گفتمان امید باشد و اگر کسی تخریب کرد، خائن به این ملت است؛ برنامه‌هایشان را بگویند نه اینکه نیامده بگویند می‌خواهند قانون اساسی را تغییر دهند.