۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 32088
  • ۳۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۹:۴۹
  • ارسال توسط :
از حضور در تجمعات اغتشاشگران خودداری کنید
از حضور در تجمعات اغتشاشگران خودداری کنید

از حضور در تجمعات اغتشاشگران خودداری کنید

با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده اند.

رئیس کل دادگستری استان قزوین گفت: قاطبه افراد دستگیر شده، متأسفانه فریب خورده اند و به والدین توصیه می کنیم از حضور فرزندانشان در اغتشاشات، جلوگیری کنند.

از حضور در تجمعات اغتشاشگران خودداری کنید

علی شعبانی با بیان اینکه باید علت مرگ دختر جوان سقزی از مسیرهای قانونی پیگیری و اعلام شود، گفت:عده قلیلی هنجارشکن و قانون شکن درصدد از بین بردن امنیت جامعه، تخریب و آتش زدن مساجد، تخریب اموال عمومی و مجروح کردن مأموران نیروی انتظامی هستند.

شعبانی افزود: مردم فریب این افراد را نخورند و از حضور در تجمعات اغتشاشگران خودداری کنند و در مواقعی که در سطح شهر حضور دارند از نزدیک شدن به اجتماع این افراد دوری کنند. با تلاش نیروهای اطلاعاتی، امنیتی و انتظامی، برخی از سران اغتشاشات شناسایی و دستگیر شده اند و شناسایی و بازداشت این افراد ادامه دارد.

این مسئول قضایی ادامه داد: در آینده نزدیک اطلاعات تکمیلی افراد و سران اغتشاشات منتشر می شود و برخورد ما با آنها سخت و قاطع خواهد بود.قاطبه افراد دستگیر شده، متأسفانه فریب خورده اند و به والدین توصیه می کنیم از حضور فرزندانشان در اغتشاشات، جلوگیری کنند.

وی گفت: دشمنان به دنبال براندازی نظام جمهوری اسلامی هستند و حجاب و عفاف، برای آنها بهانه است و نباید جوانان فریب آنها را بخورند.