۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

  • شناسه : 10123
  • ۰۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۱:۰۶
  • ارسال توسط :
ادارات دولتی به حالت نیمه تعطیل در آمده اند
ادارات دولتی به حالت نیمه تعطیل در آمده اند

ادارات دولتی به حالت نیمه تعطیل در آمده اند

مسافرت ها کاهش قابل ملاحظه ای داشته است

فعالیت بازار سنتی، مجتمع های تجاری و مراکز غیر ضرور تا ۱۳ فروردین ممنوع است.

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: فعالیت فروشگاه های عرضه مواد غذایی و بهداشتی ۲۴ ساعته دایر می باشد و فعالیت بازار سنتی، مجتمع های تجاری و مراکز غیر ضرور تا ۱۳ فروردین ممنوع شد.

به گزارش ” وقایع خبری ” و به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری ، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار قزوین بیان داشت: هرگونه فعالیت در بازار سنتی، مجتمع های تجاری و مراکز غیر ضرور، مصداق تهدید علیه بهداشت عمومی بوده و تخلف محسوب می شود و از طریق تعزیرات حکومتی و مرجع قضایی قابل پیگیری می باشد.

وی افزود: از بازار و اصناف قزوین ، انتظار می رود خودشان پیش قدم شوند و به جهت تامین سلامت مردم و مراکز غیر ضروری را موقتا تعطیل نمایند.

حبیبی در ادامه گفت: مسافرت ها کاهش قابل ملاحظه ای داشته ، میزان مصرف سوخت کم شده و میهمان پذیر ها ، هتل ها و مسافر خانه ها هیچگونه مسافر و میهمانی پذیرش نداشته اند.

حبیبی تصریح کرد:  مکان های گردشگری و تاریخی تعطیل و ادارات دولتی به حالت نیمه تعطیل در آمده اند .

وی اضافه کرد: دانشگاه ها و مدارس تعطیل می باشند و لذا از بازاریان هم انتظار می رفت در این بحران بین المللی به میدان بیایند و همپای سیستم اداری و دولتی به مهار این ویروس مخرب کمک کنند.

معاون سیاسی استاندار قزوین تاکید کرد: تعزیرات حکومتی و اداره اماکن نیروی انتظامی ، سازمان صمت و اتاق اصناف در این راستا مسئولیت مستقیم دارند و موضوع را می بایست تا اجرایی شدن پیگیری نمایند و اگر بازار و اصناف همراهی نمایند، زنجیره انتقال به صورت قابل ملاحظه ای کاهش یافته و شهر از این ویروس پاک خواهد شد.

وی افزود: از بخش اعظمی از اصناف و بازاریان که همراهی کردند و خود جوش تعطیل کردند از جمله ۱۱ اتحادیه تشکر کنم.
معاون سیاسی استاندار در ادامه با اشاره به اقدام برخی بازاریان اشاره کرد و گفت: از بازاریانی که همراهی کردند تشکر کنم بعنوان نمونه صاحب یکی از مجتمع های تجاری، سه طبقه با گنجایش ۸۰ اتاق و ظرفیت ۳۲۰ تخت را بصورت رایگان در اختیار ستاد مقابله با کرونای استان قرار داد که نمونه ای از حضور در صحنه و میدان برخی از بازاریان نیز می باشد

 معاون سیاسی استاندار قزوین بیان داشت: همشهریان عزیز هیچگونه دغدغه ای در خصوص تامین کالاهای ضروری مواد غذایی، بهداشتی نداشته باشنددر این راستا تا ۳ ماه آینده پیش بینی لازم صورت گرفته و به اندازه کافی ذخیره سازی صورت گرفته است لذا از هجوم به فروشگاه ها جدا اجتناب نمایند.
حبیبی یادآور شد: فعالیت نانوایی ها، میوه و تره بار قصابی ها، تامین گوشت و مرغ به صورت شبانه روزی خواهد بود و هیچگونه محدودیتی ندارد.