۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » فرهنگ عمومی » فعالیتهای دینی » قزوین
  • شناسه : 8245
  • ۲۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۸
  • ارسال توسط :
آنچه باعث محبوبیت و عزت سردار سلیمانی شد خدمت به مردم بود
آنچه باعث محبوبیت و عزت سردار سلیمانی شد خدمت به مردم بود

آنچه باعث محبوبیت و عزت سردار سلیمانی شد خدمت به مردم بود

مهم‌ترین سند پیش رو بیانیه گام دوم انقلاب است

حجت‌الاسلام محمدرضا تویسرکانی، نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در جمع مردم قزوین ؛ در راهپیمایی با شکوه ۲۲ بهمن در قزوین  گفت : عزت و خوشبختی مسلمانان مرهون تبعیت از قرآن کریم است.

وی با بیان اینکه دسترسی به عزت با تبعیت از طاغوت ممکن نیست، افزود: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی(ره) به دنبال پایان تسلط طاغوت بر این ملت بود.

تویسرکانی اضافه کرد: برتری طاغوت بر ملت ایران به قدری بود که یک سگ آمریکایی بر بالاترین مقامات ایرانی برتری و شرافت داشت و امام این طاغوت و را نابود و عزت را به ملت ایران بازگرداند.

وی ادامه داد: امروز نیز شکستی دیگر بر طاغوت بود و مردم قزوین در کنار همه ملت ایران در یک گفتمان مشترک مبتنی بر عقلانیت به دنیا اعلام کردند هرگز زیر سلطه طاغوت و غیرخدا نخواهند رفت.

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: به واسطه دستاوردهای بزرگ جوانان این مرز و بوم در عرصه های ، تکنولوژی، امور نظامی، ذخایر ارزی، مقوله‌های صنعتی و تجاری امروز در بین ۱۰ کشور برتر جهان قرار گرفته‌ایم و این پیروزی‌ها را مرهون عزتی میدانیم که انقلاب اسلامی به این ملت بخشید.

وی بیان کرد: دشمن نیز با درک این دستاوردها و موفقیت‌های عظیم ملت از طرق گوناگون از جمله جنگ و تحریم تلاش کرد تا این ملت را از پای در بیاورد اما به لطف حضرت حق و با اتکاء به عزت و باوری که انقلاب بر مبنای « ما می‌توانیم» به ما داد همه این دشمنی‌ها برای این ملت تبدیل به یک فرصت بزرگ شده است.

تویسرکانی با اشاره به اینکه مبنای انقلاب اسلامی عدالت و کمک به مستضعفین و مظلومین دنیا برای تحقق عدالت مهدوی در سراسر جهان است، تصریح کرد: در زیر سایه حضرت حق و ولایت تلاش خواهیم کرد که زمینه‌ساز ظهور باشیم.

وی گفت: آنچه باعث محبوبیت و عزت سردار سلیمانی شد خدمت به مردم بود و همین امر باعث شد تا اون این چنین محبوب شود .

نماینده ولی‌فقیه در سازمان بسیج مستضعفین افزود: رمز محبوبیت و عزت در خدمت به مردم و خیانت به مردم نیز خیانت به شهدا و آرمانهای آنان محسوب می‌شود.

وی اظهار کرد: یکی از شاخصه‌های یاران حضرت مهدی(عج) و شیعه واقعی، سازش‌ناپذیری و ایستادگی در برابر دشمنان است و این را می‌توان امروز در ایران در مقام معظم رهبری حس کرد.

تویسرکانی خاطرنشان کرد: یاران حضرت مهدی(عج) بدون ترس از سرزنش مردم برای خدمت به این مردم شریف و مستضعف از هیچ جهادی دریغ نمی‌کنند و تمام عمر و زندگی خود را صرف خدمت به مردم خواهند کرد.

این مسؤول تأکید کرد: در حالی وارد چله دوم انقلاب اسلامی شده‌ایم که مهم‌ترین سند پیش رو بیانیه گام دوم انقلاب است وهمه باید برای تحقق این بیانیه که چشم‌انداز انقلاب است تلاش کنیم.

وی در پایان یادآور شد: شرط تحقق بیانیه گام دوم استفاده از ظرفیت‌های درون کشور و استعدادهایی است که امروز در کشور آماده خدمت و نقش‌آفرینی هستند و در این صورت است که می‌توانیم قوی شویم.