۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » قزوین
  • شناسه : 6755
  • ۱۶ آذر ۱۳۹۸ - ۸:۲۱
  • ارسال توسط :
نخستین مرکز نیکوکاری نیروهای مسلح کشور افتتاح شد
نخستین مرکز نیکوکاری نیروهای مسلح کشور افتتاح شد
با حضور رئیس کمیته امداد در استان قزوین؛

نخستین مرکز نیکوکاری نیروهای مسلح کشور افتتاح شد

افتتاح مرکز نیکوکاری در لشگر ۱۶ زرهی گامی در استمرار رسالت های انسانی و دینی است

با حضور رئیس کمیته امداد در استان قزوین، نخستین مرکز نیکوکاری نیروهای مسلح کشور، در لشگر ۱۶ زرهی قزوین آغاز به کار کرد.

به گزارش” وقایع خبری “ سید مرتضی بختیاری در نشست با فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین با تقدیر از این اقدام بیان کرد: تقارن با میلاد امام حسن عسگری (ع)، برای افتتاح این مرکز نیکوکاری که نخستین گام در نیروی مسلح است را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: گام های شما در این مرکز نیکوکاری استمرار همان ایثارگری های است که عزتی کشور اسلامی را رقم زده است، براین اساس تفاهم نامه ای با ستاد نیروی های مسلح منعقد کردیم تا سربازانی که در دوران خدمت سربازی هستند، حرفه آموزی داشته باشند و اینگونه نباشد که دوران خدمت آنها بدون مهارت آموزی باشد در واقع سربازان با کارت پایان خدمت کارت مهارت آموزی نیز دریافت می کنند.

رئیس کمیته امداد عنوان کرد: مرکز نیکوکاری برای استفاده از حضور و مشارکت مردم است، همانطور که میدان دار اصلی هشت سال دفاع مقدس مردم بودند، امروز نیز برای خدمت به نیازمندان و رفع محرومیت در جامعه مردم در قالب مرکز نیکوکاری با یکدیگر همگام می شوند.

وی تصریح کرد: در حال حاضر سه هزار مرکز نیکوکاری در کشور ایجاد شده که مسجد، محور این حرکت مردمی است، در این مراکز امام جماعت و هیئت امنای مسجد گرداننده اصلی این مرکز هستند حتی این مراکز، صندوق صدقات حوزه جغرافیایی خود را جمع آوری می کنند.

بختیاری خاطرنشان کرد: با امضای تفاهم نامه ای در مصلی های نماز جمعه نیز مرکز نیکوکاری را افتتاح می کنیم، مرکز نیکوکاری بر این محور حرکت می کند که کرامت نیازمندان حفظ شود.

در ادامه فرمانده لشگر ۱۶ زرهی قزوین گفت: افتتاح مرکز نیکوکاری در لشگر ۱۶ زرهی گامی در استمرار رسالت های انسانی و دینی است که همواره در نیروهای نظامی با جدیت استمرار داشته است.

بابک جلالی یادآورشد: پرسنل ارتش همواره در امر خدمت رسانی به مردم حضور برجسته و فعالی داشته اند و امروز نیز گام نو را در نیروهای مسلح با همکاری کمیته امداد اجرا می کنیم تا بتوانیم با حفظ کرامت انسانی به محرومان خدمت کنیم.