۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 41598
  • ۱۱ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۸
  • ارسال توسط :
۱۸ فقره قتل عمد در استان قزوین صورت گرفته است
۱۸ فقره قتل عمد در استان قزوین صورت گرفته است
از ابتدای سال جاری تاکنون؛

۱۸ فقره قتل عمد در استان قزوین صورت گرفته است

کسانی که چهار بار سابقه سرقت داشته باشند ملزم به نصب پابند الکترونیک خواهند شد.

سردار علی ابراهیمی، فرمانده انتظامی استان قزوین به مناسبت فرارسیدن هفته نیروی انتظامی که از ۱۳ تا ۳۰ مهرماه تعیین شده است ؛ با خبرنگاران رسانه های استان قزوین دیدار و گزارش عملکرد شش ماهه مجموعه مدیریتی خود راتشریح کرد.

وی در ابتدای این نشست به عملیات شب گذشته سپاه پاسداران در حمله به موضع صهیونیستی اشاره کرد و گفت: بی شک اگر رژیم صهیونیستی بخواهد کاری انجام دهد و اشتباهی کند ایران اسلامی پاسخ کوبنده ای به آن خواهد داد.

سردار ابراهیمی ادامه داد: امسال در هفته فراجا با شعار«پلیس هوشمند، مردم قانون ‌مدار» بیش از۱۲۰ برنامه پیش بینی شده که اجرا می شود.

این فرمانده انتظامی افزود: دیدار با نماینده ولی فقیه، برگزاری ملاقات مردمی برای حل مشکلات و تسهیل‌گری در امور، حضور در مزار شهدا، پخش هشدارهای پلیسی در رسانه‌ها، حضور در مدارس، دانشگاه ها و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی بین کارکنان و حضور در برنامه های صدا و سیما به منظور تشریح برنامه های نیروی انتظامی در این هفته تدارک دیده شده است.

این مدیرگفت: در این هفته ۲ طرح عمرانی شامل ساختمان پلیس امنیت اقتصادی و ۱۰ واحد سازمانی افتتاح شده و به بهره‌ برداری می‌رسد.

ی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۵ هزار شهروند در حوزه های مختلف به کلانتری‌های استان مراجعه کرده اند که در این راستا ۳۶ هزار و ۲۴۸ پرونده قضایی تشکیل شده است.

سردار ابراهیمی اضافه کرد: میزان سرقت ها نسبت به سال گذشته ۱۸ درصد کاهش یافته و با دستگیری ۲۹۰۰ سارق میزان کشف سرقت ها نیز هشت درصد افزایش داشته است.

وی بیان کرد: کسانی که چهار بار سابقه سرقت داشته باشند ملزم به نصب پابند الکترونیک خواهند شد.

این فرمانده اظهارداشت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۱۸ فقره قتل صورت گرفته که همه قاتلان توسط پلیس آگاهی دستگیر شده اند. 

وی بیان کرد: در زمینه مبارزه با مواد مخدر هم در نیمه اول امسال بیش از ۸۵۱ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و ضبط شده و ۱۳۹۴ نفر در این رابطه دستگیر شده اند.

سردار ابراهیمی به خبرنگاران گفت: علیرغم تلاش های شبانه روزی و مجاهدانه نیروهای انتظامی بویژه  پلیس راهور آمار کشته شدگان سوانح جاده ای در شش ماه سال‌جاری در استان قزوین افزایش و آمار مصدومین سوانح درون شهری و برون شهری هم ۴۰ درصد افزایش داشته است.

وی تصریح کرد: از جمله دلایل افزایش فوتی و مصدومان تصادفات در استان افزایش رعایت نکردن قوانین راهنمایی و رانندگی از سوی رانندگان است.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه ۸۷ نفر مال خر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند، یادآور شد: در نیمه اول امسال با کاهش ۲۸ درصدی تعداد سرقت و افزایش ۷ درصدی کشف سرقت در استان روبرو شدیم و با تلاش نیروهای پلیس تعداد دو هزار و ۹۰۰ سارق دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه بیان کرد: با اجرای طرح «هجرت» و ترد اتباع بیگانه از ابتدای سال جاری تا کنون سه هزار و ۳۵۶ نفر از اتباع غیرمجاز در استان شناسایی و ترد شده اند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*