۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار ملی » بهداشت و درمان » نظام سلامت
  • شناسه : 41507
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۱
  • ارسال توسط :
تعلیق ۱۱۰ وبسایت متخلف عرضه کننده محصولات سلامت
تعلیق ۱۱۰ وبسایت متخلف عرضه کننده محصولات سلامت

تعلیق ۱۱۰ وبسایت متخلف عرضه کننده محصولات سلامت

تخلفات شناسایی شده در حوزه سلامت بیشتر مربوط به عرضه کالاهای قاچاق و فاقد مجوز است.

رئیس اداره پیشگیری و مقابله با قاچاق فراورده‌های سلامت اداره کل بازرسی سازمان غذا و دارو با اشاره به نظارت ۸۲ کاربر در معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور به فعالیت سایت‌ها و سکوهای اینترنتی در عرضه فراورده‌های سلامت محور، گفت: از ابتدای سال ۱۱۰ وبسایت متخلف در این حوزه تعلیق شده‌اند.

حامد عبدی اظهار کرد: اینماد (enamad) سامانه سازمان توسعه تجارت است که به دستگاه‌های متولی صدور مجوز دسترسی دارند که بتوانند از طریق آن کالاهای مورد نظارت را رصد کرده و با تخلفات برخورد کنند.

بنابر اعلام سازمان غذا و دارو، وی افزود: دستگاه‌های رگولاتوری مانند سازمان غذا و دارو با استفاده از سامانه اینماد می‌توانند اقلام تحت نظارت خود را که در سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی عرضه می‌شوند را رصد کنند، بر این اساس از ابتدای سال تاکنون تخلف ۷۰۲ وبسایت متخلف در حوزه عرضه فراورده‌های سلامت محور شناسایی و ۱۱۰ وبسایت تعلیق شده‌اند.

رئیس اداره پیشگیری و مقابله با قاچاق فراورده‌های سلامت سازمان غذا و دارو با بیان اینکه تخلفات شناسایی شده در حوزه سلامت بیشتر مربوط به عرضه کالاهای قاچاق و فاقد مجوز است، عنوان کرد: معاونت‌های غذا و داروی سراسر کشور به سامانه اینماد دسترسی دارند و تخلفات حوزه فراورده‌های سلامت محور را رصد و گزارش کرده و درمواردی دامنه اینماد متخلفان مسدود می‌شود.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*