۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 41110
  • ۱۴ مرداد ۱۴۰۳ - ۶:۴۰
  • ارسال توسط :
یادآوره‌ ۲ هزار و ۹۵۰ شهید والا مقام  در  گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود
یادآوره‌ ۲ هزار و ۹۵۰ شهید والا مقام  در  گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

یادآوره‌ ۲ هزار و ۹۵۰ شهید والا مقام در گلزار شهدای قزوین برگزار می‌شود

ما در استان قزوین جمعاً ۹۷۷ شهید از نیروی چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم .

امسال در ۱۵ مردادماه که مصادف است با سالروز شهادت خلبان سرلشکر عباس بابایی، یادآوره‌ ۲ هزار و ۹۵۰ شهید والا مقام هم‌زمان با نماز مغرب و عشا با سخنرانی سرتیپ حیدری در صحن گلزار شهدای استان قزوین برگزار می‌شود.

امیر سرتیپ دوم حسین محمدشفیعی به خبرنگاران گفت: بر همه ما مردم ایران واجب است و باید بدانیم که چرا این شهدا رفتند و این راه را انتخاب کردند و یا چرا یادواره‌هایی برگزار می‌شود، تمام این مراسمات برای این است که برایمان فداکاری این عزیزان روشن شود و باعث نشود این موضوع مهم از ذهن‌ها فراموش شود، پس این یادواره‌ها بیشتر برای این است که خودمان یادمان باشد که باید جا پای چه کسانی بگذاریم.

امیر محمدشفیعی عنوان کرد: ما در استان قزوین جمعاً ۹۷۷ شهید از نیروی چهارگانه ارتش جمهوری اسلامی ایران داریم که از این تعداد تا به امروز به دیدار ۷۶۰ الی ۷۷۰ خانواده شهید رفته‌ایم و امسال هم در حاشیه این رزمایش دیداری با باقی خانواده‌های عزیز شهدا خواهیم داشت .

وی در پایان اظهار کرد: از آحاد مردم عزیز استان قزوین و همه مسئولین دعوت می‌کنم تا در این یادآوره حضور پیدا کنند، و اتحاد خودشان و حمایت از شهدا را نشان دهند. 

گفتنی است در پایان این نشست خبری از خبرنگاران حاضر در این نشست از سوی فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر ۱۶ زرهی قزوین تقدیر شد.