۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش ایران » ورزش زنان
  • شناسه : 41055
  • ۰۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۷:۰۹
  • ارسال توسط :
ندا شهسواری پرچمدار کاروان ایران حذف شد
ندا شهسواری پرچمدار کاروان ایران حذف شد

ندا شهسواری پرچمدار کاروان ایران حذف شد

ندا شهسواری برای سومین بار است که المپیک را تجربه می کند.

 ندا شهسواری پرچمدار کاروان ایران که دور اول با قرعه استراحت مواجه شده بود با پریتیکا پاواده  فرانسوی میزبان المپیک فرانسه مسابقه داد و در حالی که همه سالن یکصدا رقیب فرانسوی‌اش را تشویق می‌کردند ۴-۱  باخت و با این نتیجه از دور رقابت‌ها حذف شد. ندا شهسواری، پینگ‌پنگ‌باز ملی‌پوش بعد از شکستش گفت: «حریفم رنک خوبی دارد و قهرمان اروپا بود اما می‌توانستم برنده این دیدار باشم. پیش از مسابقه کمی استرس داشتم که برای هر ورزشکار و مسابقه‌ای طبیعی است اما با ورودم به سالن و شرایطی که تماشاگران فرانسوی به وجود آوردند، استرسم بیشتر شد.»
او اعتراف کرد می‌توانست برنده این بازی باشد: «در گیم سوم، امتیازاتی که از دست دادم، به خاطر اشتباهات خودم بود. در لحظات پایانی گیم چهارم هم همین شرایط را داشتم. من این بازی را به اشتباهات خودم باختم. پیش از مسابقه، فکر می‌کردم که برای برد مقابل این حریف کار بسیار دشواری دار‌م اما در اواسط گیم دوم، دیدم که می‌توانم برنده باشم و شاید اگر کمی بر خودم مسلط می‌شدم، نتیجه دیگری رقم می‌خورد.»
ندا شهسواری که برای سومین بار المپیک را تجربه کرده، ۱۲ سال در اوج بودن را کار سختی می‌داند: «گفتن عدد ۱۲شاید راحت باشد اما سختی‌های زیادی در این مسیر کشیده‌ام تا بتوانم خودم را حفظ کنم و این بار سومین المپیکم را تجربه می‌کنم. امیدوارم دختران دیگر تنیس روی میز هم بتوانند سهمیه بگیرند و بارها حضور در این رویداد را تجربه کنند.»