۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » ورزش » ورزش زنان
  • شناسه : 40867
  • ۱۷ تیر ۱۴۰۳ - ۶:۴۲
  • ارسال توسط :
قانون مانع حضور شهربانو منصوریان در بازی‌های آسیایی ناگویا
قانون مانع حضور شهربانو منصوریان در بازی‌های آسیایی ناگویا

قانون مانع حضور شهربانو منصوریان در بازی‌های آسیایی ناگویا

تنها سهیلا منصوریان از میان خواهران منصوریان فرصت حضور در بازی‌های آسیایی را داشته باشد.

شهربانو منصوریان کاپیتان تیم ملی ووشوی بانوان  با توجه به قوانین فدراسیون جهانی ووشو برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۶ ناگویا با یک مشکل بزرگ روبه‌رو شده است و به‌احتمال زیاد فرصت حضور در چهارمین حضور خود در این رویداد را از دست خواهد داد.

طبق قوانین فدراسیون جهانی، فعالیت حرفه‌ای در بخش ساندا تا رسیدن به سن ۴۰سالگی مجاز است و همین موضوع تبدیل به سد بزرگی برای فعالیت کاپیتان تیم ملی ووشوی بانوان خواهد بود.

شهربانو منصوریان متولد ۸ بهمن ماه ۱۳۶۴ و تا زمان برگزاری بازی‌های آسیایی در شهریور ماه ۱۴۰۵ به سن ۴۰سالگی خواهد رسید و دیگر اجازه حضور در بازی‌های آسیایی ناگویا را نخواهد داشت. او حتی در حاشیه مسابقات اخیر با مسئولان فدراسیون جهانی نیز صحبت کرده است، اما به‌نظر نمی‌رسد تغییری در قوانین داده شود.

منصوریان پیش از این سابقه حضور در سه دوره بازی‌های آسیایی در سال ۲۰۱۴، ۲۰۱۸ و ۲۰۲۲ را داشت و در دو دوره اخیر نیز موفق به کسب یک مدال نقره و یک برنز شده است.

با توجه به خداحافظی الهه منصوریان در سال گذشته و شرایط شهربانو منصوریان به‌نظر می‌رسد تنها سهیلا منصوریان از میان خواهران منصوریان فرصت حضور در بازی‌های آسیایی را داشته باشد.