۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 40772
  • ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۴۹
  • ارسال توسط :
۴۵ فقره پرونده مدیران  و کارمندان دولت در دادسرا در حال بررسی است
۴۵ فقره پرونده مدیران  و کارمندان دولت در دادسرا در حال بررسی است

۴۵ فقره پرونده مدیران و کارمندان دولت در دادسرا در حال بررسی است

مجموعه ارزش دارایی های شرکت رضایت خودروی طراوت نوین سه همت است .

۴۰۱ نفر از معتادان بهبود یافته سال گذشته مشغول به کار شدند که نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش ۳۴۴ درصدی داشتیم، اما متاسفانه خبرنگاران و اصحاب رسانه از این موضوع بی اطلاع بودند و نسبت به آثار مثبت آن به خوبی در جامعه اطلاع رسانی نشده است.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با بیان خبر به خبرنگاران رسانه های استان قزوین گفت: سرقت، کلاهبرداری اینترنتی، کلاهبرداری، تحصیل مال از طریق نامشروع از مهم ترین پرونده‌های قضایی بوده که در این میان ۴۵ فقره پرونده نیز برای مدیران و کارمندان دولت در دادسرا در حال بررسی است.

قاضی رجبی در ادامه به آمار پرونده‌های قتل در استان قزوین پرداخت و گفت: ۳۳ قتل در سال ۱۴۰۲ به وقوع پیوست که عامل آن نزارع و درگیری، اختلاف خانوادگی، ملکی، ناموسی و منکراتی و سرقت بوده است.

این مسوول در خوص پرونده‌های مسن اضافه کرد: پرونده های سه سال به بالا را مسن می‌گویند که ۱۷ فقره پرونده به اتمام رسید، در همین رابطه ۶ هزار و ۱۱۴ پرونده بازنگری شده و ۲ هزار و ۶۷۶ ساعت وقت برای بررسی آن سپری شد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین در ادامه به خبرنگاران استان گفت: کیفرخواست پرونده مالباختگان شرکت رضایت خودروی طراوت نوین با کمک ۶۶ حسابرس خبره و قضات مجرب تا چهار ماه آینده صادر می‌شود. این شرکت با ۳۴ هزار و ۵۵۰ قرار داد منعقد کرده که منجر به بازداشت هفت نفر از متهمان اصلی این شرکت خودرویی شد.

وی اضافه کرد: در روند بررسی شکات و مطالبات آن‌ها ۲۰ هزار و ۷۸۵ نفر کمتر از ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، ۹ هزار و ۱۲۷ نفر بین ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلون تا پنج میلیارد ریال، سه هزار و ۸۵ نفر بین پنج تا ۱۰ میلیارد ریال و یک هزار و ۵۵۳ نفر بالای ۱۰ میلیارد ریال طلب دارند.

رجبی به شکایت ۲۱ هزار نفر به شکل رسمی در مراجع قضایی اشاره کرد و گفت: ۱۷۷ هزار جلد اوراق شکات در این پرونده ثبت شده و ۱۶ گیگابایت سند جدید نیز در رابطه با اموال منقول و غیرمنقول در حالب بررسی است که از شکات انتظار داریم حتما به شکل رسمی در دادسرا شکایت کنند.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین تصریح کرد: مجموعه ارزش دارایی های شرکت رضایت خودروی طراوت نوین سه همت است که شامل ۳۳ واحد ملکی، مجموعه هلدینگ، نمایشگاه، واحدهای صنعتی، کارخانجات و سوله‌های تولیدی مثل سالن رب گوجه فرنگی، کنسانتره میوه،‌ انبار و سردخانه است.