۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » استانداری ، فرمانداری » قزوین » نظام سلامت
  • شناسه : 18466
  • ۰۸ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۴
  • ارسال توسط :
امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری برگزار می‌شود
امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری برگزار می‌شود

امتحانات نهایی پایه‌های نهم و دوازدهم حضوری برگزار می‌شود

طرح شهید سلیمانی باید تا ریشه کنی بیماری و ویروس کرونا ادامه داشته باشد.

وقایع خبری- منوچهر حبیبی در جلسه قرارگاه عملیاتی کرونا که در سالن جلسات باقرالعلوم استانداری قزوین برگزار شد گفت: با اقدامات صورت گرفته و همراهی مردم شاهد کاهش خوب تعداد فوتی‌های ناشی از کرونا در سطح کشور و همچنین استان قزوین هستیم.

وی افزود: استان قزوین نیز در سه ماهه پاییز شرایط بسیار ویژه ای داشت تا جایی که بستری‌ها در این استان تا نزدیک به ۶۰۰ بیمار هم پیش رفت و به دنبال ایجاد بیمارستان صحرایی برای درمان باقی بیماران بودیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین تصریح کرد: با اقدامات صورت گرفته و همراهی مردم شاهد کاهش ۶۰ درصدی بیماران هستیم اما این آمار نباید ما را غافل کند و باید اقدامات منتج به کاهش را استمرار دهیم.

وی بیان کرد: طرح شهید سلیمانی یکی از بهترین راهکارهای کاهش شیوع و توقف بیماری بود و باید این طرح تا ریشه کنی بیماری و ویروس ادامه داشته باشد.

حبیبی عنوان کرد: وضعیت شکننده است و هر لحظه احتمال این وجود دارد که با یک غفلت باز شاهد بازگشت به شرایط قبل باشیم بر همین اساس باید هوشیاری لازم را برای مقابله با این ویروس حفظ کنیم.

وی بیان کرد: یکی از چالش‌های ما قرار گرفتن استان قزوین در بین سه استان حاد کشور از نظر ویروس یعنی مازندران، گیلان و زنجان است و با توجه به حجم ترددها در بین این ۴ استان باید دقت نظر لازم در رابطه با استمرار محدودیت‌ها را داشته باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا استان قزوین ادامه داد: با توجه به مناسبت‌های پیش رو در دی ماه، همچنان محدودیت‌ها باقی است و برای برگزاری هیچ مراسمی در استان مجوز صادر نخواهد شد.

وی تصریح کرد: همچنان تمامی فعالیت‌های آموزشی دانشگاه‌ها و مدارس ممنوع بوده و کلاس‌ها باید به صورت مجازی برگزار شود

حبیبی در پایان یادآور شد: هیچ امتحانی به به غیر از امتحانات کلاس‌های نهم و دوازدهم صورت حضوری برگزار نخواهد شد.