۞مرکز مشاوره حال خوب
دکتر کبری درویش پیشه ؛ مشاور خانواده و زوج درمانگر (حضوری و تلفنی ) تلفن هماهنگی و تعیین وقت:09102904758

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار استانی » استان ها » قزوین
  • شناسه : 41153
  • ۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۴
  • ارسال توسط :
دستاوردهای نمایشگاه استان قزوین در «اربیل » تشریح شد
دستاوردهای نمایشگاه استان قزوین در «اربیل » تشریح شد

دستاوردهای نمایشگاه استان قزوین در «اربیل » تشریح شد

اتاق بازرگانی استان قزوین از خبرنگاران رسانه های استان تقدیر کرد .

همزمان با روز خبرنگار ، اتاق بازرگانی استان قزوین در مراسمی پرشکوه از خبرنگاران رسانه های استان قزوین تقدیر کرد .

مهندس مهدی عبدیان ، رییس اتاق بازرگانی استان قزوین با اشاره به موفقیت های اتاق بازرگانی استان به خبرنگاران گفت: موفقیت های اخیر اتاق بازرگانی قزوین با همراهی و همکاری یک تیم همراه، پای کار، توانمند و متخصص به دست آمده است.

وی سپس به دستاوردهای نمایشگاه استان قزوین در «اربیل » پرداخت و به خبرنگاران گفت : از سال گذشته اطلاعات مربوط به نمایشگاه اربیل توسط کارشناسان همکار ما جمع آوری شد و نتایج به دست آمده نشان داد که اقلیم کردستان  می تواند محل مناسبی برای معرفی کالاهای استان قزوین باشد ؛ لذا این بازار مورد توجه جدی همکاران ما قرار گرفت.

 وی با تاکید بر همکاری مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی  استان قزوین و رئیس گمرک ایران در برگزاری این نمایشگاه تصریح کرد : متاسفانه برخی از مدیران استانی ؛ هیچ گونه همکاری با ما نکردند که از این عدم همکاری آنان گلایه مند هستیم .

وی بیان کرد: بازار عراق یک بازار بالفعل است، در کشور عراق به غیر از آب معدنی تمام کالاها وارداتی است و هیچ محدودیتی برای صادرات محصولات وجود ندارد، این یک فرصت طلایی برای تولیدکنندگان استان خواهد بود.

این فعال اقتصادی استان قزوین ادامه داد: رسانه های اقلیم کردستان از برگزاری این نمایشگاه به خوبی استقبال کردند تا آن جا که ۱۵ شبکه بین المللی عربی و کرد زبان برنامه های نمایشگاه اربیل را تحت پوشش رسانه ای خود قرار دادند .

مهندس عبدی در بخش دیگری از سخنان خود به خبرنگاران گفت: در هفته آینده یک هیات تجاری و بلند پایه اقتصادی از اقلیم کردستان وارد ایران می‌شوند که رئیس اتحادیه صادرکنندگان اربیل هم با آنان خواهد بود.

این مقام مسوول در پایان افزود: طبق توافقات صورت گرفته در ماه‌های آتی برنامه اعزام و حضور هیات تجاری استان به هندوستان را برنامه‌ریزی کردیم، هم چنین در کشورهای آفریقای جنوبی، پاکستان و ترکیه هم به دنبال ایجاد تعامل و افزایش بازار صادراتی هستیم.